ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70305
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
هادی درخواست امارات برای برکناری مسئولان یمنی را رد کرد

هادی درخواست امارات برای برکناری مسئولان یمنی را رد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، یک مسئول نزدیک به «عبدربه منصور هادی»، رئیس جمهوری فراری یمن امروز (شنبه) اعلام کرد که وی درخواست امارات از طریق عربستان سعودی به عنوان رهبر ائتلاف متجاوز عربی برای برکناری شماری از مسئولان بلندپایه دولت خود را رد کرده است. بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، یک مسئول نزدیک به «عبدربه منصور هادی»، رئیس جمهوری فراری یمن امروز (شنبه) اعلام کرد که وی درخواست امارات از طریق عربستان سعودی به عنوان رهبر ائتلاف متجاوز عربی برای برکناری شماری از مسئولان بلندپایه دولت خود را رد کرده است.

بر اساس این گزارش، مسئول مذکور که خواسته نامش فاش نشود در گفت و گو با «عربی ۲۱» در این باره تاکید کرد که امارات با فشارهای شدید به عربستان، در تلاش است رئیس جمهوری فراری یمن را به برکناری «احمد المیسری» و «صالح الجبوانی»، وزرای کشور و حمل و نقل دولت مستعفی و همچنین «مهران القباطی»، فرمانده تیپ چهارم گارد ریاست جمهوری و اخراج آنها از شهر ساحلی «عدن» در جنوب این کشور به عنوان پایتخت موقت دولت مذکور وادار کند.

این مسئول یمنی ضمن تاکید بر این که درخواست امارات از طریق عربستان به هادی رسیده و از سوی رد شده، نسبت به سهل انگاری ریاض در قبال سیاست های خصمانه ابوظبی و موافقت با بسیاری از اقدامات آن ابراز تاسف کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.