ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70378
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۶:۵۰
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در ابرکوه برگزار شد

مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) در ابرکوه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  هم‌زمان با اولین شب از ایام فاطمیه دوم، مراسم سوگواری در زورخانه‌های بخش بهمن ازسوی ورزشکاران و در ابرکوه ازسوی اعضای هیئت فاطمیون برپا شد.  شامگاه شنبه به مناسبت آغاز ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  هم‌زمان با اولین شب از ایام فاطمیه دوم، مراسم سوگواری در زورخانه‌های بخش بهمن ازسوی ورزشکاران و در ابرکوه ازسوی اعضای هیئت فاطمیون برپا شد.

 شامگاه شنبه به مناسبت آغاز ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، شامگاه مجالس سوگواری در سراسر شهرستان ابرکوه و به‌ویژه در زورخانه‌های بخش بهمن و مهدیه هیئت فاطمیون برگزار شد.

در بخش بهمن مراسم عزاداری همراه با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی حجت‌الاسلام زهراپور به همت کانون بسیج ورزشکاران شهرستان و هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای بخش بهمن، به میزبانی زورخانه ساقی کوثر (ع) شهر مهردشت برگزار شد که طی آن ورزشکاران و عموم مردم در سوگ شهادت حضرت زهرا (ع) همراه با نوای مداحان مرادی، تولایی و کارگران، گریستند.

در ابرکوه نیز مراسم سینه‌زنی و نوحه‌خوانی ازسوی هیئت فاطمیون با نوای سید رسول کبرایی و مجتبی شکیبا برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.