ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70438
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۵:۲۹
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
جای خالی شهید مدافع حرم در دیدار مردم تبریز با رهبر انقلاب+عکس

جای خالی شهید مدافع حرم در دیدار مردم تبریز با رهبر انقلاب+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, همسر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا دل‌نوشته‌ای را در خصوص دیدار دیروز  جمعی از مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب و جای خالی همسرش در این دیدار در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. او نوشت:«امسال چقدر جای تو خالیست… همه رفتند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, همسر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا دل‌نوشته‌ای را در خصوص دیدار دیروز  جمعی از مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب و جای خالی همسرش در این دیدار در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

او نوشت:«امسال چقدر جای تو خالیست…
همه رفتند  اما تو دیگر نبودی میانشان در آنهمه انبوه جمعیت. راستش خیلی جای خالیت به چشم می‌خورد…

یادم هست که پارسال از چند روز قبل در تلاطم آماده کردن بلیط برای رفتن بودی و می‌گفتی که به چند نفر از بچه های پایگاه قول رفتنشان را دادی! همیشه روی قولهایت حساس بودی ،می‌گفتی از هرکجا باشد بلیط را جور می‌کنی و بچه ها را می‌بری به دیدار رهبری. یادم هست که تا دیر وقت تلاشت را کردی برای جا پیدا کردن در اتوبوس های راهی دیدار رهبری آخر سرهم با ماشین خودت راه افتادین به سمت تهران و دیدار آقا.
یادم هست که آن شب تا صبح را چندبار زنگ زدم و نگرانت بودم برف هم می‌بارید..
اما امسال…

در خصوص شهید فرهنگی بیشتر بخوانید:
* وداع جانسوز همسر شهید مدافع حرم وحید فرهنگی با پیکر او+عکس و فیلم

امسال هم دوستانت رفتند اما تو دیگر در بینشان نبودی و آنها به نیابت رفتند.. وحیدم تو با شهادتت هم آموزگار خیلی از این نوجوانان و جوانان شدی.  این عکس معروفی که از تو به یادگار ماند نشان داد که سخن و امر رهبری و دفاع از اسلام و مردم مظلوم تنها شعارت نبود تو ثابت کردی که برای تحقق این سخن  تا پای جان هم می‌روی.. و چه زیبا مزد این‌همه تلاش خستگی ناپذیرت را گرفتی 
چقدر دلتنگ آن روزهایم‌ کاش دوباره تکرار می‌شد تلفن را برمی‌داشتم و هی زنگ می‌زدم که نگرانم مراقب خودت باشی کسی اینجا منتظرت هست وصدای تو آرام بخش این دل بی قرارم بود.

قهرمانِ من نام و یادتان تا ابد در دلها زنده خواهد بود و راهتان ادامه دارد…»

برپایه این گزارش, «وحید فرهنگی والا» متولد 1370 در شهر تبریز واقع در آذربایجان شرقی و فارغ التحصیل رشته مکانیک از دانشگاه آزاد واحد تبریز بود. او چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) و مقابله با تروریست‌های تکفیری راهی سوریه شد و بعد از مدتی بر اثر انفجار مین در شهر ادلب سوریه به شدت مجروح شد. سپس برای مداوا به تهران منتقل شد و روز گذشته سه شنبه، 16 آبان ماه 96 در آستانه اربعین حسینی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

این شهید 26 ساله پیش‌‌تر از اعضای فعال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بود که بعد از اتمام تحصیلات در رشته مکانیک وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد. او هجدهمین شهید مدافع استان آذربایجان شرقی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.