ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7045
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
تعامل آموزش و پرورش و سپاه اصفهان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ رتبه ممتاز اصفهان در اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور

تعامل آموزش و پرورش و سپاه اصفهان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ رتبه ممتاز اصفهان در اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدحسن قائدیها امشب در مراسم افتتاحیه دوره آموزش کشوری طرح یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌‌آموزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی ما، پیرو راه شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم هستند […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدحسن قائدیها امشب در مراسم افتتاحیه دوره آموزش کشوری طرح یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌‌آموزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی ما، پیرو راه شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم هستند و تلاش می‌کنند که در راه و مسیر شهدا گام بردارند. 

وی افزود: استان اصفهان یک‌دهم جمعیت کشور در دوران دفاع مقدس داشته و یک‌ششم شهدای کشور مربوط به این استان است، این استان افتخار دارد که در دوران‌های مختلف در قبل و بعد از انقلاب اسلامی و در حال حاضر در جبهه جهاد فرهنگی به مبارزه با استکبار جهانی پرداخته و در خط مقدم این جبهه فعالیت کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به همکاری اداره کل آموزش و پرورش و سپاه استان اصفهان افزود: آموزش و پرورش استان اصفهان با همکاری و تعامل خوب با سپاه صاحب الزمان(عج) توانست رتبه ممتاز اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور در سطح کشور را از آن خود کنند و نوجوانان و جوانان را با فرهنگ دوران دفاع مقدس آشنا سازند. 

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، مراسم افتتاحیه دوره آموزش کشوری طرح یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌‌آموزی شامگاه یکشنبه در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد. در این مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم سردار شهید حاج حسین رضایی، شهید سید یحیی براتی، شهید علی شاه‌سنایی، شهید مسلم خیزاب، شهید علیرضا نوری و شهید سید سجاد موسوی با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تجلیل شد.

همچنین در این مراسم تعدادی از احکام فرماندهی واحدهای دانش‌آموزی به فرماندهان دانش‌آموز شرکت کننده در دوره آموزشی طرح یاوران ولایت اهدا شد. در این مراسم دانش‌آموزان اصفهانی طوماری را مبنی بر اعلام آمادگی برای حضور در جبهه‌های مقاومت و دفاع از حرم حضرت زینب(س) امضا کردند و از سردار نقدی خواستند تا آن را به دست مقام معظم رهبری برساند. در این مراسم گروه سرود دانش‌آموزی واحد شهید احسانی اصفهان به اجرای سرود پرداخت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن