ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70453
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۸:۰۹
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
فیلم مستند بیهوشی در چهارمحال و بختیاری تولید شد

فیلم مستند بیهوشی در چهارمحال و بختیاری تولید شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فیلم مستند «بیهوشی» توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و به کارگردانی حامد اصغرزاده تولید شد. این مستند تلویزیونی، به زندگی و ویژگی‎های فردی و اخلاقی شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی نخستین شهید جامعه پزشکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فیلم مستند «بیهوشی» توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و به کارگردانی حامد اصغرزاده تولید شد.

این مستند تلویزیونی، به زندگی و ویژگی‎های فردی و اخلاقی شهید مدافع حرم محمدحسن قاسمی اشکفتکی نخستین شهید جامعه پزشکی کشور، به روایت دوستان و خانواده وی می‎پردازد. ‏‎

مستند بیهوشی که تصویربرداری آن بیش از ۸ ماه به طول انجامید، به زودی رونمایی خواهد شد.

گفتنی است: محمدحسن قاسمی اشکفتکی متولد سال ۱۳۶۹، ششمین شهید مدافع حرم از استان چهارمحال و بختیاری بود که نیمه اول مردادماه ۹۵ حین انتقال مجروحین جنگی در استان حلب سوریه، به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکر پاکش، نیمه دوم آبان ماه و پس از گذشت بیش از ۳ ماه، در آزادسازی منطقه توسط رزمندگان جبهه مقاومت شناسایی و به میهن اسلامی بازگشت داده شد.

پیکر مطهر این بسیجی شهید که به عنوان تکنیسین بیهوشی در بیمارستان‌های میدانی خدمت می‌کرد، در روز یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵ تشییع و در گلزار شهدای شهرکرد خاکسپاری گردید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.