ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70469
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۹:۱۰
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
ظریف: تهدیدات داعش همچنان وجود دارد

ظریف: تهدیدات داعش همچنان وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اعزامی ایرنا، محمد جواد ظریف امروز دوشنبه، با بیان این مطلب در کنفرانس بین المللی والدای در مسکو افزود: برای حل مشکل افراط گرایی و تروریسم باید تلاش های جمعی مشترک انجام داد. ظریف عملکرد دولت های عراق و سوریه را راضی کننده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اعزامی ایرنا، محمد جواد ظریف امروز دوشنبه، با بیان این مطلب در کنفرانس بین المللی والدای در مسکو افزود: برای حل مشکل افراط گرایی و تروریسم باید تلاش های جمعی مشترک انجام داد.
ظریف عملکرد دولت های عراق و سوریه را راضی کننده ارزیابی کرد و گفت: بحران یمن و موضوع سوریه فقط از طریق گفت وگوهای سیاسی قابل حل است.
وی ادامه داد: خشونت ها در یمن زمانی شکل گرفت که تصور می شد می توان از طریق راه حل نظامی به پیروزی رسید.
ظریف افزود: خشونت های یمن به چهارمین سال خود رسیده است، این یعنی نمی توان از راه نظامی موضوع را در این کشور حل و فصل کرد بلکه تنها راه حل این بحران از طریق گفت وگوهای همه جانبه امکان پذیر است.
وزیر امور خارجه تاکید کرد: همه باید بپذیرند که هیچ کس نمی تواند منطقه خلیج فارس را تحت اختیار خود قرار دهد بلکه همه باید برای ایجاد امنیت در این منطقه با یکدیگر همکاری کنند.
ادامه دارد…
اروپام** 3070* 1346**

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.