ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70485
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :

یادواره شهدای گمنام و مدافع حرم در سمنان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از سمنان  سردار اهوازیان، فرمانده دوران دفاع مقدس شب گذشته 29 بهمن در  در یادواره شهدای گمنام، مدافع حرم و شهید “مجید مؤمن آبادی” با حضور جمعی از مسئولان استانی  روستای مؤمن آباداظهار کرد:  سیره شهدا دفاع از حریم ولایت بوده و هست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از سمنان  سردار اهوازیان، فرمانده دوران دفاع مقدس شب گذشته 29 بهمن در  در یادواره شهدای گمنام، مدافع حرم و شهید “مجید مؤمن آبادی” با حضور جمعی از مسئولان استانی  روستای مؤمن آباداظهار کرد:  سیره شهدا دفاع از حریم ولایت بوده و هست و این درس بزرگ را به تبعیت از حضرت زهرا(س) فرا گرفتند.

وی با اشاره به اینکه 40 سال است از انقلاب می گذرد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پویا و با ثبات در حال حرکت است.

اهوازیان با اشاره به اینکه امروز پیام انقلاب که از بطن و متن مساجد و حوزه های علمیه آغاز شد؛ نه تنها در سراسر ایران بلکه کل منطقه خاورمیانه و جهان فراگیر شده است یاداور شد: هیچ دسیسه ای نمی تواند ضربه ای به این انقلاب وارد کند؛ چرا که انقلاب ما پویا و زنده است؛ و مبنای و اساسش دینی و اسلامی است.

سردار اهوازیان ادامه داد: دشمنان از بدو تولد انقلاب اسلامی هر روز به شکل و شیوه ای در صدد فتنه انگیزی علیه ملت و انقلاب بوده و هستند.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی از مهمترین عناصر و دستاوردهای انقلاب است و امام خمینی (ره) به ما آموخت ما مأمور به تکلیفیم؛ مأمور به نتیجه نیستیم و باید گوش به فرمان ولی امر زمانمان باشیم.

سردار اهوازیان با تأکید بر اینکه قدر انقلاب را بدانیم، گفت: شهدا به گونه ای عمل کرده اند که امروز مایه ترس و هراس دشمنان شده اند؛ باید یاد و نامشان را گرامی بداریم . انتهای پیام

منبع: خبرگزاری بسیج

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.