ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70517
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۶:۰۹
  • 69 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن هفت نظامی سعودی در جنوب عربستان

کشته شدن هفت نظامی سعودی در جنوب عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عملیات نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه مواضع متجاوزان سعودی و مزدوران وابسته به آنها ادامه دارد و تعدادی از نظامیان سعودی دیروز در مناطق مرزی جازان، نجران و عسیر واقع در جنوب عربستان کشته شدند. منابع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عملیات نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه مواضع متجاوزان سعودی و مزدوران وابسته به آنها ادامه دارد و تعدادی از نظامیان سعودی دیروز در مناطق مرزی جازان، نجران و عسیر واقع در جنوب عربستان کشته شدند.

منابع خبری یمن گزارش دادند که سه نفر از نظامیان سعودی در عملیات تک تیراندازان ارتش یمن و انصارالله در این مناطق کشته شدند.

بر اساس این گزارش، یگان‌های تک تیرانداز ارتش یمن و انصارالله نیز پنج عملیات در جازان، نجران و عسیر انجام دادند که در پی آن سه نظامی سعودی در روستاهای «قوی و حامضه» منطقه جازان و پایگاه «الشبکه» در نجران از پای درآمدند.

منابع یمنی می‎گویند که چهار نفر از نظامیان سعودی نیز بر اثر انفجار بمب کنار جاده ای در جازان و تعدادی نیز در حملات توپخانه‌ای ارتش یمن و انصارالله به پایگاه برج الخشل کشتهو زخمی شدند.

جنگنده‌های سعودی نیز روز دوشنبه پنج بار به پایگاه های ارتش یمن و کمیته های مردمی وابسته به انصارالله در مناطق الشرفه و السدیس در نجران حمله کردند.

تجاوزات عربستان سعودی و ائتلاف آن علیه یمن به بهانه بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی، بیش از دو سال و نیم است که ادامه دارد و طی این مدت بیش از 36 هزار نفر از مردم یمن کشته و ده‎ها هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.