ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70547
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
  • 421 بازدید
  • ارسال توسط :
تجمع بزرگ فاطمیون در دیر برگزار شد

تجمع بزرگ فاطمیون در دیر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سپاس، صبح امروز هیئات مذهبی شهرستان دیر در قالب دسته‌های سینه‌زنی خود را به خیابان امام حسین (ع) بندر دیر رساندند و با تجمع در این خیابان ارادت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سپاس، صبح امروز هیئات مذهبی شهرستان دیر در قالب دسته‌های سینه‌زنی خود را به خیابان امام حسین (ع) بندر دیر رساندند و با تجمع در این خیابان ارادت خود را به حضرت زهرا (س) نشان دادند.

در حاشیه این آیین حجت الاسلام  ابوالقاسم رضایی اندیشمند مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار سپاس، اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) برای تمام مادران و زنان ما یک الگو و از افتخارات مسلمانان است.

وی با بیان اینکه زندگی حضرت زهرا (س) برای شیعیان بهترین الگو است گفت: کسب رضای الهی در همه ابعاد زندگی حضرت زهرا (س) ساری و جاری بود.

رضایی اندیشمند افزود: حضرت زهرا (س) در ارتباط و تعامل و تفاهم برای شوهر خود بهترین بود که حضرت علی (ع) در وصف شخصیت آن حضرت به نیکی یاد کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر تصریح کرد: زندگی سراسر نور حضرت زهرا(س) آکنده از عشق به عبادت و بندگی خالصانه خداوند متعال بود.

/ انتهای پیام

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.