ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7057
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در کرج برگزار شد

اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده در کرج برگزار شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده به مناسبت روز عفاف و حجاب در کانون شهید سبحانی سپاه امام حسین  (ع) کرج برگزار شد. حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،سردار استادحسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین موحد مسئول […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرج، اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده به مناسبت روز عفاف و حجاب در کانون شهید سبحانی سپاه امام حسین  (ع) کرج برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،سردار استادحسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین موحد مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع)  به همراه برخی دیگر از مسئولان در این برنامه حضور داشتند.

 در این برنامه که با شعار حفظ حجاب و حریم خانواده برگزار شد جمع زیادی ازخانواده های شهدای مدافع حرم استان البرز  حضور داشتند.

این برنامه در بخشهای مختلف سرود، مداحی و مسابقه در زمینه حجاب همراه بود و در پایان این برنامه از خانواده های شهدای مدافع حرم استان البرز با اهدای لوح تقدیر و گل قدرانی شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن