ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70585
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
  • 219 بازدید
  • ارسال توسط :
لرستان| بازگشت شهید "ایرانفر" پس از 29 سال به بروجرد + تصاویر

لرستان| بازگشت شهید "ایرانفر" پس از 29 سال به بروجرد + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسینم از بروجرد،شهید "فرزاد ایرانفر"  پس از 29 سال دیروز به بروجرد بازگشت. نام مفقودالاثر از روی بی‌نشانی‌اش افتاد وقتی که گروه تفحص پس از 29 سال او را شناسایی کردند. پدر پسر را ندیده، چشم از دنیا بست و دیدار به‌ قیامت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسینم از بروجرد،شهید "فرزاد ایرانفر"  پس از 29 سال دیروز به بروجرد بازگشت. نام مفقودالاثر از روی بی‌نشانی‌اش افتاد وقتی که گروه تفحص پس از 29 سال او را شناسایی کردند. پدر پسر را ندیده، چشم از دنیا بست و دیدار به‌ قیامت افتاد.

بروجردی‌ها پس از سال‌ها شهید را روی دست‌های انتظار تشییع کردند و به‌خاک سپردند. پدر دلش طاقت نیاورده‌ بود در سال‌های دوری. سال‌ها دلبسته بود به قاب عکس. جای خالی فرزند و گمنامی چشم‌های او را پیر کرد.

آری پسر بعد از 29 سال شهید  بازگشت در حالی که پدر رفته بود و مادر کنار چهار خواهر و برادر منتظر و یک شهر که چشم انتظار قهرمانش روزها را سپری می‌کرد امروز در سالروز شهادت مادر گمنام عالم هستی، فاطمیون فرزندشان را تا گلزار شهدا بدرقه کردند تا بعد از سه دهه در یک روز وصال و وداع داشته باشند.

شهید "فرزاد ایرانفر" در 28 شهریور سال 1343 در بروجرد متولد شد و پس از گرفتن دیپلم، در سال 65 به سربازی رفت که در نبرد با دشمن بعثی در 21 تیرماه سال 67 در منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ شهید "ایرانفر" پس از 29 سال مفقودی، شناسایی و به وطن بازگشت و امروز در گلزار شهدای شهرستان بروجرد به خاک سپرده شد.

ورود پیکر پاک شهید بعد از 29 سال به بروجرد

تشییع و خاکسپاری شهید

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.