ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70587
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :

با حضور شهدای گمنام آسمان ایران کربلایی شد

صراط: امروز در روز عزای حضرت زهرای مرضیه(س) حال و هوای ایران متفاوت‌تر شده بود و عاشقان و دل‌سوختگان بی‌بی دو عالم با همراهی لاله‌های بی‌کفن روزی عاشورایی را رقم زدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم، امروز سه‌شنبه سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) است، روزی که […]

صراط: امروز در روز عزای حضرت زهرای مرضیه(س) حال و هوای ایران متفاوت‌تر شده بود و عاشقان و دل‌سوختگان بی‌بی دو عالم با همراهی لاله‌های بی‌کفن روزی عاشورایی را رقم زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جام جم، امروز سه‌شنبه سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) است، روزی که آسمان‌ها و زمین در سوگ بی‌بی دو عالم گریستند.

امروز پرچم اسلام و قامت دین به قامت خمیده و رنج کشیده شهید ولایت تکیه کرده است و صاحب این پرچم کسی نیست جز فرزند دلبند حضرت صدیقه طاهره(س) یعنی حضرت حجت‌ابن الحسن(عج).

امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) عطر یاد شهدا در اقصی نقاط استان‌های ایران اسلامی پیچید.

مردم ولایی ایران اسلامی خود را حتی شده برای دقایقی به شهدا رساندند و این لحظات فرصتی بود تا ملت بزرگ ایران با شهدای گلگون‌کفن میثاقی دوباره ببندند.

تشییع پیکر مطهر 61 شهید در خراسان رضوی

همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه (س)، در عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی در مشهد با حضور گسترده مردم و مسئولین خراسان رضوی مراسم تشییع 61 شهید جاویدالاثر، مدافع حرم و گمنام دفاع مقدس برگزار شد.

صبح امروز همزمان با سالگرد شهادت حضرت فاطمه (س)، در عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی در مشهد با حضور گسترده مردم و مسئولین خراسان رضوی مراسم تشییع 61 شهید جاویدالاثر، مدافع حرم و گمنام دفاع مقدس برگزار شد.

6 شهید گمنام در قم تشییع شدند

​مراسم تشییع پیکر پاک 6 شهید گمنام دفاع مقدس پیش از ظهر امروز با حضور خیل عظیم مردم قم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم که همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در قم برگزار شد، مردم شهیدپرور و ولایتمدار قم پیکر 6 شهید گمنام دفاع مقدس را تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) تشییع کردند.

تشییع 2 شهید گمنام در استان قزوین

همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) صبح امروز مراسم تشیع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس تازه تفحص شده با حضور باشکوه و گسترده قشرهای مختلف مردم شهرستان آبیک، ائمه جمعه و مسؤولان اجرایی، نظامی، انتظامی و قضایی و نیروهای مسلح این شهرستان برگزار شد.

* حال و هوای استان مازندران آسمانی شد

امروز بار دیگر رایحه خوش شهادت در شهرمان ساری به مشام می‌رسد.

مرکز استان مازندران در سالروز شهادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان شهدایی است بی‌نام و نشان اما سرافراز که از ارزشمندترین دارایی یک انسان یعنی جان خود در راه وطن گذشتند و آن را در راه دفاع از دین، میهن اسلامی و ناموس خود تقدیم کردند.

شهرستان ساری امروز میزبان قهرمانانی است که شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کردند تا باری دیگر عطر ایثار و شهادت در شهرمان بپیچد و حال و هوای شهر را آسمانی کند.

مراسم تشییع 12 شهید گمنام در ساری با حضور مسؤولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

استان بوشهر رنگ و بوی شهدا به خود گرفت

با تشیع 9 شهید گمنام در صبح امروز استان بوشهر رنگ و بوی شهدا به خود گرفت.

این شهیدان که جوانانی17، 19، 20 ،22، 23، 24، 26، 27 و 30 ساله در هنگام شهادت بودند در مناطق عملیاتی ام‌الرصاص، رمضان، خیبر، شرق بصره، فاو و زبیدات در دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل

خراسان جنوبی؛ به وقت شهدا

استان خراسان جنوبی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان 12 شهید گمنام بود که مردم ولایی این استان با حضور در تشییع این شهدای گلگون‌کفن با شهدا و ولایت میثاقی دوباره بستند؛ مردم آمده بودند تا در روز ماتم یاس نبوی این لاله‌های گمنام را تا آرامگاه ابدی‌شان همراهی کنند.

تشییع باشکوه پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام در استان سیستان و بلوچستان

صبح امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام با حضور مردم و مسؤولان در زاهدان تشییع شد.

استان اصفهان عطر شهدا گرفتند

در سالروز شهادت ام‌ابیها، فاطمه زهرا(س) پیکر دو تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم در شهرهای گلدشت و یزدانشهر بر دستان مردم شهیدپرور این دو شهر تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد

مراسم تشییع پیکر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان مرکزی

براساس این گزارش، با حضور اقشار مختلف مردم مراسم تشییع پیکر دو شهید در شهرهای غرق آباد، میلاجرد کمیجان، زاویه زرندیه، شهر آستانه شازند، جاورسیان خنداب، توره و هندودر شازند و حوزه علمیه جامعه المصطفی واحد آشتیان برگزار شد.

حضور پرشور البرزی‌ها در تشییع شهید گمنام

همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس با حضور گسترده مردم شهیدپرور، خانواده معظم شهدا و مسئولان مشکین‌دشت تشییع شد.

مراسم بدرقه و وداع شهید گمنام از صبح امروز با حضور جمعیتی اعم از پیر و جوان، زن و مرد، دانشجو و طلبه، خانواده معظم شهدا و مسئولان از بانک ملی مشکین‌دشت شروع شد.

در بین این افراد کسانی حضور داشتند که چشم‌انتظار فرزند، پدر و یا عزیز گمنامشان بودند که سال‌های جنگ آخرین نگاه بر چهره عزیزانشان داشتند.

مردم مشکین‌دشت پیکر مطهر و پاک این شهید والامقام دفاع مقدس را تا آرامگاه وی در پژوهشگاه مواد و انرژی این شهر بدرقه کردند.

امروز بازهم شاهد خلق حماسه‌ای دیگر و تجدید میثاق مردم مشکین‌دشت با آرمان‌های شهدا و امام شهدا بودیم، میثاقی که به جهانیان نشان دهیم سیاست، دین و دفاع از یکدیگر جدا نبوده و کسی قادر به جدائی آن نخواهد بود.

براساس این گزارش این شهید گمنام 16 ساله در منطقه شرق دجله به شهادت رسیده است.

* گیلان در عزای فاطمی خون گریست

مردم ولایی و شهیدپرور استان گیلان در شب و روز سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله علیها) به سوگ فاطمی نشستند و دو شهید دفاع مقدس را در دو شهر گیلان تشییع کردند.

هم‌زمان با اقامه عزای فاطمی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها در سراسر جهان اسلام، استان گیلان نیز در سوگ عزای فاطمی غرق در عزا و ماتم شد.

گفتنی است در شهر رشت و سنگر نیز مردم ولایی و شهیدپرور میزبان میهمانی از شهید علیرضا آفرین هستند و وی را تا خانه ابدی در روستایش تشییع و به خاک خواند سپرد.

مقارن شدن تشییع شهدای دفاع مقدس در سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) بیانگر اوج قربت شهدا است و اثبات می‌کند که مادر هر کاری کند فرزندانش می‌آموزند حتی اگر شهید شود.

* کرمانی‌ها امروز میزبان 4 شهید گمنام بودند

در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و با حضور گسترده مردم، 2 شهید گمنام در نجف‌شهر و 2 شهید گمنام دیگر نیز در شهر زیدآباد سیرجان تشییع و به خاک سپرده شدند.

صبح امروز و در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مردم نجف‌شهر سیرجان با حضوری گسترده و کم‌نظیر 2 شهید گمنام دفاع مقدس را تشییع و به خاک سپردند.

این شهدا همراه با مراسم عزاداری و مرثیه‌سرایی در بوستان مسکن مهر نجف‌شهر خاکسپاری شدند.

همچنین امروز 2 شهید گمنام در شهر زید‌آباد با حضور گسترده مردم تشییع شدند.

این شهدا نیز پس از مراسم عزاداری و مرثیه‌سرایی در بوستان شهرک امام رضا(ع) زید‌آباد به خاک سپرده شدند.

تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام با حضور هزاران نفر از خانواده‌های معزز شهدا، بسیجیان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم شهرستان انار از امامزاده محمد صالح تا دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

* تشییع پیکر 3 شهید گمنام بر دستان مردم ولایتمدار استان لرستان

صبح امروز پیکر 3 شهید گمنام بر دستان مردم ولایتمدار استان لرستان تشییع و به خک سپرده شد

* عطر شهدای گمنام در آسمان استان خراسان شمالی پیچید

صبح امروز پیکر مطهر 2 شهید گمنام بر دستان مردم ولایتمدار استان خراسان شمالی در دانشگاه پیام نور بجنورد تشییع و به خاک سپرده شد.

* چشم پایتخت ایران به جمال شهدا روشن شد/ تشییع 9 شهید گمنام در استان تهران

پیکرهای مطهر دو شهید زهرایی در شهر بومهن با جلوه‌هایی از شکوه حضور مردم شهرستان پردیس تشییع شد.

حضور نوجوانان، جوانان، پیرمرد، پیرزن، خردسال، دختر و پسر در این مراسم چشم‌نواز بود.

همچنین ظهر امروز در سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س)، پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس «عبدالرضا حیدری» با حضور فرمانده انتظامی غرب استان تهران، مسؤولان و اقشار مختلف مردم در شهر چهاردانگه شهرستان اسلامشهر تشییع شد.

* مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «سیداحسان میرسیار» در قرچک

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «سیداحسان میرسیار» در قرچک در سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) برگزار شد.

مراسم وداع با پیکر پاک شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) سیداحسان میرسیار بعدازظهر امروز با حضور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرستان قرچک در مصلای بزرگ شهرستان برگزار شد.

سیداحسان میرسیار در 21 بهمن‌ماه سال 94 در عملیات مستشاری و در درگیری با نیروهای داعش در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود که بعد از 24 ماه و 10 روز به آغوش خانواده بازگشته است.

شهرستان قرچک این هفته میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم بوده که استقبال پرشور مردم و مسؤولان را به همراه داشته است.

در مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س)، مسؤولان و مردم مؤمن و انقلابی حضور داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، مراسم وداع با شهدای گمنام، دفاع مقدس و مدافعان حرم در برخی استانها از جمله اصفهان، آذربایجان شرقی، خوزستان و … روز گذشته (دوشنبه 30 بهمن‌ماه) برگزار شده بود.

* پیکر شهید قدرت‌الله طحانیان در سمنان تشییع شد

پیکر مطهر شهید گرانقدر قدرت‌الله طحانیان بعد از ظهر امروز روی دستان پرمهر مردم و مسؤولان در سمنان تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر این شهید معزز از معراج شهدا واقع در میدان سعدی سمنان آغاز شد و به سمت امامزاده یحیی (ع) ادامه یافت و در گلزار شهدای این امامزاده به خاک سپرده شد.

این شهید 18 ساله در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمد و پیکرش 35 سال بعد به وطن بازگشت؛ امروز مردم سمنان شهید 18 ساله‌ای را که سال‌ها از وطن دور بود تا گلزار شهدا همراهی کردند.

قرائت نماز بر پیکر شهید قدرت‌الله طحانیان توسط آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان انجام شد.

مراسم تذکر این شهید والامقام امشب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در امامزاده یحیی (ع) برگزار می‌شود.

همچنین مراسم سوم و هفتم شهید طحانیان پنج‌شنبه این هفته بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.