ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70592
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار در قرچک تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم سید احسان میرسیار در قرچک تشییع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مردم خداجوی و شهید پرور شهرستان قرچک روزسه شنبه درحالی که لباس عزای فاطمی بر تن داشتند ، در اجتماعی بی نظیر که در تاریخ این شهرستان بی نظیر بود با پیکر شهید مدافع حرم که 21 بهمن سال 94 در کشور سوریه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مردم خداجوی و شهید پرور شهرستان قرچک روزسه شنبه درحالی که لباس عزای فاطمی بر تن داشتند ، در اجتماعی بی نظیر که در تاریخ این شهرستان بی نظیر بود با پیکر شهید مدافع حرم که 21 بهمن سال 94 در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده ولی پیکرش به کشور باز نگشته بود ، وداع کردند.
انبوه جمعیت حاضر در این مراسم مسیر مسجد جامع تا امامزاده بی بی زبیده شهر را طی کردند تابار دیگر ثابت کنند که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی از ارزش والایی برخوردار بود و فراموش شدنی نیست.
به گفته بسیاری از افراد ، جمعیت حاضر در این مراسم در تاریخ شهرستان قرچک بی سابقه بود تاجایی که محوطه وسیع امامزاده بی بی زبیده و خیابان های اطراف منطقه زیباشهر مملو از جمعیت بود.
پیکر این شهید سرافراز ایران اسلامی پس از اقامه نماز به خاک سپرده شد.
سید احسان میرسیار از نیروهای صابرین سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ است و از وی سه فرزند دختر به یادگار مانده است.
مردم شهید پرور قرچک تا کنون 21 شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده که از این تعداد 3 شهید ایرانی و 18 شهید از برادران افغانستانی می باشند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7254 / 1539

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.