ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70594
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :

شهدا با نثار خون خود امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار محسن فتحی‌زاده در دومین یادواره شهدای انتظامی گلستان اظهار کرد: استقلال و آزادی کشور و امنیتی که در کشور ما وجود دارد حاصل رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌های شهداء است. وی ادامه داد: همین شهادت‌ها و رشادت‌ها است که کشور را بیمه کرده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سردار محسن فتحی‌زاده در دومین یادواره شهدای انتظامی گلستان اظهار کرد: استقلال و آزادی کشور و امنیتی که در کشور ما وجود دارد حاصل رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌های شهداء است.

وی ادامه داد: همین شهادت‌ها و رشادت‌ها است که کشور را بیمه کرده و در برابر توتطئه دشمنان موفق شده‌ایم تا پیروز شویم و همیشه باید یاد شهدا را زنده نگه داریم و این فرهنگ ارزشی را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا بیان کرد: شهدا با نثار خونشان، امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند و این جوانان نسل امروز با الگوگیری از زندگی شهدا می‌توانند در آینده ایران اسلامی نقش‌های مهم و ارزشمند را ایفا کنند.

فتحی‌زاده تاکید کرد: راه شهدا، راه عزت، استقامت و ایستادگی است و خدمتگزاران مردم و انقلاب افتخار می‌کنند در این مسیر قدم می‌دارند.

وی اضافه کرد: شهادت راه و رسم مردان خداست و در نیروی انتظامی نیز درب شهادت همیشه باز است زیرا کارکنان ناجا به صورت شبانه‌روزی در راستای ارتقای سطح امنیت و آرامش، برخورد با متخلفان، مجرمان و اخلالگران نظم و امنیت تلاش می‌کنند و در این راستا تا پای جان ایستاده‌اند.

فرهاد زمانی

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.