ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70595
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
همدان|اگر رشادت‌ مدافعان حرم نبود ‌امروز در همدان ‌‌با داعش درگیر بودیم‌

همدان|اگر رشادت‌ مدافعان حرم نبود ‌امروز در همدان ‌‌با داعش درگیر بودیم‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رزن آیت الله غیاث الدین طه محمدی عصر امروز در یادواره 12 شهید روستای عین‌آباد از توابع شهرستان رزن اظهار داشت: شهداء برای رسیدن به مقام شهادت عاشق خدا شدند تا به این هدف والا و ارزشمند رسیدند. وی با بیان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رزن آیت الله غیاث الدین طه محمدی عصر امروز در یادواره 12 شهید روستای عین‌آباد از توابع شهرستان رزن اظهار داشت: شهداء برای رسیدن به مقام شهادت عاشق خدا شدند تا به این هدف والا و ارزشمند رسیدند.

وی با بیان اینکه شهداء سبب عظمت، ایمان و تقوا در جامعه هستند، گفت:برگزاری یادواره‌های شهدا نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد داشت.

آیت‌الله محمدی با اشاره به جنایت‌های داعش علیه مردم بی‌گناه عراق و سوریه افزود: جنایت‌هایی که داعش انجام داده در نوع  خود در دنیا بی‌سابقه است.

وی گفت: اگر رشادت‌ها و ایثار مدافعان حرم در خارج از مرزهای کشورمان نبود چه بسا امروز در همدان و شهرهای خودمان با داعش درگیر بودیم.

امام جمعه همدان گفت: داعش را امریکا و اسرائیل برای لطمه زدن بر پیکر اسلام به  وجود آوردند که حاصل آن این شد که  انسان‌های بسیاری بخاط شرارت و جنایات آنان آسیب ببینند.

وی با بیان اینکه هر ملتی که فرهنگ شهادت نداشته باشد درآنجا اسارت وجود دارد گفت: آن ملتی که در فرهنگش افتخار شهادت باشد اسارت نخواهند داشت .

نماینده ولی فقیه در استان افزود:شهید و شهادت یک کلید گره گشایی است که همه قفل‌ها را باز می کند و بشر را ازگرفتاری نجات می‌دهد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری  که فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت:برگزاری یادواره‌های شهداء نقش موثری در ترویج ایثار و شهادت در جامعه خواهد داشت.

امام جمعه همدان با بیان اینکه شهادت را به همه کس نمی‌دهند بلکه شهادت لیاقت می خواهد گفت:آن کسانی که به مقام با عظمت شهادت می‌رسند کسانی هستند که از جانب خداوند برگزیده شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.