ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70605
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۴:۴۹
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه

اخبار داخلی*********** تهران- ایرنا- مراسم عزاداری شام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.* تهران- ایرنا- یک منبع آگاه در پلیس تهران بزرگ گفت: تلاش جمعی از آشوبگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در قالب انتشار فراخوان برای تجمع دوباره در […]

اخبار داخلی
**********
* تهران- ایرنا- مراسم عزاداری شام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
* تهران- ایرنا- یک منبع آگاه در پلیس تهران بزرگ گفت: تلاش جمعی از آشوبگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در قالب انتشار فراخوان برای تجمع دوباره در خیابان پاسداران، با اقدام موثر، به موقع و هوشمندانه پلیس در نطفه خفه شد.
* تهران- ایرنا- اسماعیل نجار رئیس مدیریت بحران کشور با تاکید براینکه در صورت شرایط جوی مناسب، برای انتقال اجساد قربانیان هواپیمای یاسوج حداقل به دو روز زمان نیاز داریم، گفت: اما اگر وضعیت آب و هوا اجازه ندهد، قطعا مدت زمان این عملیات طولانی تر خواهد بود.
* نیویورک- ایرنا- نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد با انتقاد از استفاده ابزاری آمریکا از تحریم برای پیگیری منافع خود، گفت: برجام نمونه ای از دیپلماسی صبورانه است که می تواند الگویی برای مذاکره موفق به شمار آید.
* اهواز- ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز جامعه مسلمین و ایران به برکت انقلاب اسلامی مدنیتی به نام دین و حوزه را پیدا کرده است و نویدبخش تمدن نوین در مقابل تمدن های مدعی است.
* تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اکنون هیات هفت نفره فرانسه به منظور همکاری در روند بررسی علت سقوط هواپیمای «ای تی آر» شرکت هواپیمایی آسمان به تهران وارد شدند.
* شهرکرد- ایرنا- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: برخورد خودرو سواری پژو با یک دستگاه تریلر که منجر به آتش گرفتن خودرو سواری در محور بروجن- مبارکه شد، سه تن کشته و 2 نفر زخمی شدند.
* تهران- ایرنا- روابط عمومی شرکت ایساکو با صدور اطلاعیه ای ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده شهدای گرانقدر نیروی انتظامی در حادثه شامگاه 30 بهمن ماه، به دروغ پردازی برخی شبه رسانه های ضد انقلاب واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
* یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس آخرین اخبار دریافتی از محل سانحه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج پیکر 30 نفر از جانباختگان پیدا شده و تلاش برای پیدا کردن پیکر سایر مسافران درحال انجام است.
* رشت- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی رودسر از دستگیری 15 عضو یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد.
* یاسوج- ایرنا- مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار احراز هویت پیکرهای جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران- یاسوج به همراه صدور جواز دفن آنها در پزشکی قانونی مرکز این استان انجام می‌شود.
* اصفهان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: کار انتقال پیکر جان باختگان سقوط هواپیما تاکنون (غروب سه شنبه ) به پایین ارتفاعات دنا میسر نشده است و این عملیات به چهار شنبه موکول شد.
* یاسوج- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزش باد شدید، کاهش دما و ابرناکی در محل سقوط هواپیما آغاز شده است و این وضعیت فردا نیز ادامه دارد.
* گرگان- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب بندرترکمن در استان گلستان گفت: با بخشش اولیای دم، حکم قصاصی که هشتم اسفندماه جاری در نوبت اجرا بود ، لغو شد.
* تهران- ایرنا- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: اسکی بازان و کوهنوردان آماده اند در صورت ممکن نشدن پرواز بالگردها، انتقال پیکرهای مسافران پرواز تهران – یاسوج را از طریق زمینی انجام دهند.

اخبار خارجی
**********
* دمشق- ایرنا- وزارت خارجه سوریه در نامه های جداگانه به دبیرکل و رئیس شورای امنیت سازمان ملل متحد نوشت: برخی مقامات غربی درجنایات تروریست ها علیه مردم بی گناه در دمشق و حومه آن سهیم هستند.
* تهران- ایرنا- دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) با ابراز بدبینی نسبت به طرح «تشکیل 2 کشور» احتمال داد که تشکیلات خودگردان چندان دوام نخواهد آورد و به زودی از بین می رود.
* تهران- ایرنا- پلیس رژیم صهیونیستی اتهام جدیدی مبنی بر پیشنهاد ارتقا به یک قاضی برای رهایی همسر نتانیاهو از اتهام فساد مالی علیه سخنگوی پیشین نتانیاهو مطرح کرد.
* تهران- ایرنا- فیفا که ماه ها است دخالت دادن انگیزه های سیاسی در فوتبال از سوی عربستان و امارات را زیر نظر دارد، ریاض را تهدید به حذف از جام جهانی 2018 کرد.
* پکن- ایرنا- ماهیگیران ژاپنی در شمال این کشور قصد دارند به دنبال آنکه یک جت جنگنده آمریکایی دو مخزن سوخت خود را به دریاچه 'اوگاوارا' محل کسب آنها انداخت، از این کشور درخواست خسارت کنند.
* کوالالامپور- ایرنا- رهبر جبهه آزادیبخش اسلامی مورو (میلف) فیلیپین بتازگی هشدار داد که شکست‌های گروه تروریستی داعش در خاورمیانه باعث شده تا بخشی از این نیروهای تروریستی برای انجام عملیات دیگری پس از بحران مراوی وارد فیلیپین شوند.
* پکن- ایرنا- 'بوروت پاهور' رئیس جمهوری اسلوونی حمایت جدی خود را از فشار کره جنوبی بر کره شمالی به منظور گفت وگو و حل و فصل دیپلماتیک مساله هسته ای پیونگ یانگ اعلام کرد.
* تهران- ایرنا- نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان روز گذشته رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره بی نتیجه بودن فرایند سازش و محکوم کردن نقش برخی قدرت ها از جمله آمریکا و انگلیس درباره جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان گفت: سخنان محمود عباس هیچ چیز تازه ای به همراه نداشت.
* تهران- ایرنا- مقام های کره شمالی برنامه دیدار محرمانه با معاون رئیس جمهوری آمریکا هنگام حضور در المپیک زمستانی را در لحظه آخر لغو کردند.
* وین- ایرنا- 'کارین کنایسل' وزیر امور خارجه اتریش روز سه شنبه در دیدار با 'دیوید دیویس' وزیر برگزیت انگلستان ، وضعیت مذاکرات برگزیت و دورنمای روابط پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را بررسی کرد.
* پکن- ایرنا- کره شمالی از تندروها و محافظه کاران کره جنوبی بشدت انتقاد کرد که بر سر راه بهبود روابط دو کشور مانع ایجاد می کنند.
* تهران- ایرنا- وزارت خارجه آمریکا در واکنش به درخواست تشکیلات خودگردان فلسطین برای برگزاری کنفرانس بین المللی گفت که واشنگتن حضور دیگر کشورها در فرایند سازش را در صورتی می پذیرد که آن را در کمک به این موضوع موثر بداند.
* تهران- ایرنا- سفارت فلسطین در قاهره اعلام کرد که مقام های مصری به مدت چهار روز (از روز چهارشنبه تا شنبه آینده)، گذرگاه رفح را به روی رفت و آمد ساکنان نوار غزه باز می کنند.
* مادرید- ایرنا- «آلفونسو داستیس» وزیر خارجه اسپانیا در بدو ورود به تهران گفت: می‌ خواهیم روابط اقتصادی خود را با ایران تقویت و مکانیزم مشورت سیاسی خود را با این کشور گسترش دهیم.
* تهران- ایرنا- رهبر نمایندگان عرب پارلمان (کنیست) رژیم صهیونیستی، نقش کنونی عربستان را در باره موضوع فلسطین شرم آور و مردود دانست.
* تهران- ایرنا- رئیس جمهوری آمریکا دستور ممنوعیت تجهیزاتی را که سلاح معمولی را به اسلحه مرگبار تبدیل می کند، صادر کرد.
* مسکو- ایرنا- روسیه با اذعان به کشته و مجروح شدن شماری از اتباع خود در سوریه اعلام کرد که به دهها تبعه مجروح خود در این کشور که بر اثر حمله ائتلاف آمریکایی زخمی شده بودند، کمک کرده و بسیاری از آنها برای مداوا به روسیه منتقل شده اند.
* اربیل- ایرنا- کمیته سرپرستی معلمان ناراضی در اقلیم کردستان عراق در ادامه اعتراضات خود به پرداخت نشدن حقوقشان اعلام کرد: معلمان یکشنبه آتی بار دیگر در شهرهای کردستان دست به تجمعات اعتراضی خواهند زد.
* نیویورک- ایرنا- سخنگوی وزارتخارجه آمریکا با اظهار بی اطلاعی از شرایط عفرین سوریه، گفت: آمریکا در عفرین سوریه با هیچ گروهی همکاری ندارد و به همین علت بی اطلاعیم.
* تهران- ایرنا- وزارت دادگستری آمریکا یک گروه ویژه سایبری برای مطالعه اقدام های خارجی برای دخالت در انتخابات این کشور و ارائه راهکار برای مقابله با این تهدیدات تشکیل داد.
* اربیل- ایرنا- سخنگوی یگان های مدافع خلق اعلام کرد که ورود بخشی از نیروهای ارتش سوریه به شهر عفرین برای پایان دادن به اشغال خاک سوریه از سوی دولت ترکیه است.
* نیویورک- ایرنا- نماینده دائم کویت در سازمان ملل متحد با اعلام حمایت از کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی، تخلفات رژیم صهیونیستی در نقض حقوق فلسطینیان را محکوم کرد.
* دمشق- ایرنا- در حملات خمپاره ای گروه های تروریستی از غوطه شرقی به مناطق القصاع، الزبلطانی، باب توما، باب السلام، امویین و جرمانا در دمشق پایتخت سوریه 11 تن کشته و 49 نفر دیگر زخمی شدند.
* تهران- ایرنا- درپی خودکشی ناموفق یک دانش آموز با استفاده از اسلحه گرم در یک مدرسه راهنمایی در ایالت اوهایوی آمریکا، پلیس منطقه را مسدود کرد.
* دوحه- ایرنا- قطر و چاد روز سه شنبه با امضای یادداشت تفاهم برای از سرگیری روابط و بازگشت سفرای دو کشور موافقت کردند.
* نیویورک- ایرنا- نماینده کویت در سازمان ملل که روزهای پایانی ریاست بر شورای امنیت را سپری می کند، گفت: کار بر روی پیش نویس قطعنامه آتش بس 30 روزه در سراسر سوریه همچنان ادامه دارد.
* تهران- ایرنا- یک مقام بلندپایه حزب حاکم سوسیالیست ونزوئلا خواستار برگزاری زودهنگام انتخابات کنگره این کشور همزمان با انتخابات ریاست جمهوری شد.
* وین- ایرنا- عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان در حالی امروز به اتریش رفت و از 'مرکز گفتگوی بین المللی' وین بازدید کرد که قرار است این مرکز هفته آینده میزبانی کنفرانسی با موضوع گفت وگوی بین ادیان برای صلح باشد، موضوعی که هیچ تناسبی با سیاست خارجی حاکمان سعودی ندارد.
* تهران- ایرنا- پنج غیر نظامی در ادامه حملات هوایی عربستان به استان تعز واقع در غرب یمن کشته شدند.
* نیویورک- ایرنا- هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در فرایند صلح خاورمیانه خواستار یکپارچگی فلسطینی ها شد و گفت: اسرائیل تخریب منازل و مدارس فلسطینی ها در کرانه باختری را متوقف کند.
* باکو- ایرنا- قربانقلی بردی محمداف رئیس جمهوری ترکمنستان طی پیامی به دکترحسن روحانی، ضایعه جان باختن 66 تن از هموطنانمان در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفت .
* نیویورک- ایرنا- نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد بر نقش سازنده جامعه بین المللی برای حل مساله فلسطین تاکید کرد و گفت: از حق فلسطینی ها برای داشتن کشوری مستقل حمایت می کنیم.
* باکو- ایرنا- نیروی مرزبانی جمهوری آذربایجان روز سه شنبه، در گزارشی درباره جلوگیری از تلاش شش زن از شهروندان ازبکستان و قرقیزستان برای تردد غیر قانونی از خاک جمهوری آذربایجان به سوی ایران خبر داد.
* مادرید- ایرنا- «سید حسین موسویان» عضو پیشین تیم مذاکره کننده هسته ای و پژوهشگر دانشگاه پرینستون آمریکا در مقاله ای تارنمای پایگاه المانیتور نوشت:ترامپ برای بهبود روابط ، باید اعتماد مردم ایران را جلب کند.
* تهران- ایرنا- «لوئیس آلماگرو» رئیس سازمان کشورهای آمریکایی خواستار تحریم های شدیدتر علیه مقام های ونزوئلا و نفت این کشور شد.
* باکو- ایرنا- وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در دیدار با نماینده ویژه اتحادیه اروپا در امور کشورهای قفقاز جنوبی ،خواستار برقراری گفتمان میان جوامع آذربایجانی و ارمنی منطقه قره باغ کوهستانی شد.
* نیویورک- ایرنا- معاون نماینده انگلیس در سازمان ملل متحد با ابراز نگرانی از شهرک سازی های رژیم صهیونیستی گفت: ما از مواضع رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در ضدیت با خشونت و حمایت از صلح سپاسگزاریم.
* اسلام آباد- ایرنا- دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان (MWM)، اعزام نیروهای ارتش این کشور به عربستان را مغایر با سیاست ها و اوضاع داخلی این کشور خواند.
* نیویورک- ایرنا- نماینده فرانسه در سازمان ملل متحد از حضور محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران فلسطین و «مواضع شجاعانه وی در این جلسه» ابراز خرسندی کرد و گفت: تشکیلات خودگردان باید به غزه برگردد و محاصره پایان یابد.
* نیویورک- ایرنا- نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد وضعیت در فلسطین را بحرانی توصیف کرد و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را برهم زننده ثبات در منطقه دانست.
* مسکو- ایرنا- روزنامه ایزوستیا چاپ مسکو در شبکه های اجتماعی خود با استناد به این مطلب که تا پیش از مفقود شدن هواپیمای ایرانی «ای تی آر 72» هیچ پیام اضطراری از آن مخابره نشده است، فیلم انیمیشنی از چگونگی حادثه منتشر کرد.
* نیویورک- ایرنا- نماینده آمریکا در سازمان ملل تهدید کرد که از فرآیند صلح خارج شده و علیه تمامی سازمان های بین المللی که ضد اسراییل عمل می کنند، اقدامات تنبیهی انجام دهد.
شبد**1953**9122

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.