ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70609
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۵:۱۸
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
مازندران| یادواره شهدای مدافع حرم شرق مازندران در نکا برگزار شد

مازندران| یادواره شهدای مدافع حرم شرق مازندران در نکا برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از نکا، یادواره شهدا یادآور زمینه ای بود که زمین گنجایش این بزرگ مردان را نداشت و دلیرمردان تاریخ ایران زمین و شیعیان افغانی، پاکستانی، عراقی و دیگر کشورهای اسلامی ردای شهادت را به تن کردند و بسان فرشته، آسمان گونه به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از نکا، یادواره شهدا یادآور زمینه ای بود که زمین گنجایش این بزرگ مردان را نداشت و دلیرمردان تاریخ ایران زمین و شیعیان افغانی، پاکستانی، عراقی و دیگر کشورهای اسلامی ردای شهادت را به تن کردند و بسان فرشته، آسمان گونه به آسمان پرگشودند.

برگزاری یادواره شهدا فرصتی است تا ضمن آشنایی جوانان و نسل جوان با افکار شهدا و اهداف آن بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های جدید و ارزیابی عملکرد مردم و مسئولان در قبال دستاوردهای شهدا است.

امروز ما هرچه داریم به برکت رشادت‌ها، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده‌های آنها است و با ایثار جان خود آزادی و استقلال را به کشور هدیه دادند. یادواره‌های شهدا تنها در تجلیل از مقام شهید نیست؛ بلکه فرصتی است تا با سنگ محک شهدا، خودمان را بسنجیم و ببینیم چقدر در مسیر شهدا و امام شهدا در حرکت هستیم.

تشکیل لشکر شیعه در ممالکت اسلامی

حجت الاسلام سید همدانی، فرمانده ارشد لشکر زینبیون سه شنبه شب در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شرق مازندران در مسجد سعادت مهرآباد نکا اظهار داشت: اکنون شهادت مادر مقاومت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهیده راه امامت و روز با برکتی است و همه چیز مقاومت و ایستادگی از آن زمان شروع شد.

وی گفت: چندسال قبل کسی تصور نمی‌کرد لشکر شیعه در راه ولی فقیه و امام زمان در پاکستان تشکیل شود. فتنه ای که در سوریه شروع شد گفتن مخالف بشار اسد هستیم اما جوانان شیعه که از راه دور کشور پاکستان به کمک مسلمانان می آیند دو عنصر خلوص و بصیرت است که گیرنده سالم امواج را دریافت و با بینش درست به عشق امام خمینی(ره) و عشق به امام خامنه ای و نظام اسلام بود.

همدانی گفت: باید قدر نعمت این انقلاب را بدانیم مانند ماهی که درآب است قدر آب را نمی‌داند زمانی که از آب جداشود قدردان است که پس ما هم باید قدر این انقلاب و نظام را بدانیم.

وی افزود پاکستان کشور همسایه است که با سیستان و بلوچستان هم مرز و دو برابر ایران جمعیت دارد و 25 درصد این کشور شیعه است و اصل و اساس شیعیان جهان که همه را به هم وصل می‌کند، ولایت فقیه و امام خامنه ای است.

فرمانده لشکر زینبیون گفت: جبهه جهانی مقاومت،  اسرائیل را روزی نابود خواهد کرد و بدانیم اسلام مرز ندارد و الان سر سفره شهدا هستیم که باید قدر شهدا رابدانیم و پشت ولی فقیه باشیم.

فرمانده لشکر فاطمیون گفت: افغانستان کشوری مسلمان است و در هشت سال دفاع مقدس افغانستان، دو هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد که همچنان در مسیر انقلاب بوده و هستیم.

حجت افزود: فاطمیون برگرفته از مادر مظلوم و مادر سادات ماست که در سال1392در ایام فاطمیه توسط 22نفر تشکیل شد اما به نظر من لشگر فاطمیون زمانی که پاسداران به یاری مظلومان شتافتند و جماهیر شوری را شکست دادند تشکیل شد.

وی بیان کرد: طبق فرموده سردار سلیمانی اینکه می گوییم ما به سوریه به لبنان و …کمک کردیم منت گذاری نیست می خواهیم بگویم این جمع به کمک هم موجب پیروزی رسید دیروز اگر دشمن تا کنون از حزب الله می ترسید امروز باید از حزب الله ها و فاطمیون ها و زینبیون ها بترسد.

عضو تیپ خط شکن امام حسن مجتبی (ع)گفت: در افتخارات فاطمیون همین بس که مقام معظم رهبری فرمودند من به شما افتخار می کنم.

حجت بیان کرد: همه وجود و مبارزه ما برای تشکیل حکومت جهانی حضرت صاحب عصر امام زمان(عج) است که مقدمه آن حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است و مجاهدین اسلام همچنان خار در چشمان اسرائییل کودک کش خواهیم بود.

وی گفت: وجود رهبر بزرگ‌ترین نعمت برای ماست و تقدیر می کنیم از بانیان این مراسم و باید قدر این محله بابرکت که شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب کرد را بدانیمو همچنین بدانیم ایران کشوری امن و مقتدر در منطقه و جهان است قدر نعمت را بدانیم که بسیاری از مردم کشورهای دیگر می خواهند در این کشور زندگی کنند.

فرمانده حزب الله عراق با بیان اینکه اکنون اوضاع منطقه خیلی سخت و در شرایط جنگ هستیم گفت: البته اوضاع الان نسبت به گذشته بهتر شد در گذشته جبهه مقاومت تنها برای ایران بود اما با نفس گرم امام و شهدا این خط راه امام به خارج از ایران منتقل شد دریمن، پاکستان، افغانستان، نیجیریه وعراق تشکیل شد.

حجت الاسلام سید هاشم الحیدری افزود: درست است که گرانی و مشکلات است اما ما به ایران چپ و راست نگاه نمیکنیم نگاه ماحزبی نیست ما به ایران در انتخابات با اصل حضور مردم نگاه می کنیم امید ما در جبهه مقاومت در لبنان، یمن، پاکستان، سوریه و فلسطین به مردم ایران و مردان ولایت فقیه است.

وی بیان کرد:زمانی که دائش به نزدیک حرم حضرت زینب(س) رسید دوست و دشمن می گفتند سوریه دو یا سه ماه دیگر ساقط می‌شود اما امام خامنه ای فرمودند ما اجازه نمی دهیم و سوریه ساقط نمی شود و نشدو امام ما به وعده خود عمل کرد.

الحیدری گفت: جوانان عراقی به فتوای مرجع لبیک گفتند و با سلاح و تجربه ولایت پیروز شدیم و بدانین دشمن به کرمانشاه رسیده بود که اگر جوانان ما در سوریه حضور نداشتند و دفاع نمی کردند الان دشمنان در خاک ایران بودند.

وی افزود: اکنون دختران و زنان ایران در امنیت هستند اما در بسیاری از کشورهای جهان مردم این امنیت را حس نمی‌کنند یکی از میدان جبهه مقاومت، یمن است که اکنون زیر باران موشک و بمب است وامنیت وغذا وجود ندارد بیماری وبا هست که تنها امید مردم یمن، ایران و جمهوری اسلامی است.

الحیدری بیان کرد: ما به چشم، مدیریت امام را در منطقه دیدیم و دفاع از جمهوری اسلام ایران را دفاع از اسلام قرآن می دانیم و مهمترین واجب بر همه مسلمانان است وی گفت: پیرو ولایت فقیه، اطاعت و عدم اطاعت نیست این بدیهی است بلکه داشتن ارتباط معنوی و روحی و عشق است و باید خوشحالی و ناراحتی حضرت امام را لمس کنیم.

وی افزود: زمان ما زمان اسارت حضرت زینب و شهادت امام حسین نیست دیگر اجازه نمی دهیم حضرت زینب وارد کاخ دشمن شود اکنون زمان خیبر و بدر است و به تعبیر سید حسن نصرالله زمان شکستها تمام شد و زمان ما زمان پیروزی و پیشرفت است.

وی گفت: در طول 250 سال زندگی اهل بیت تعدادیارانشان کم بود و به 100 یار می رسید امااکنون میلیون‌ها یار طرف اسلام هستند درست است جنگ نرم زیاد است اما زمان قدرت اسلام است وبه این قدرت و نفوذ افتخار کنیم.

فرمانده حزب الله عراق تصریح کرد: همه مردان و زنان مقاومت به حسین زمان به امام خامنه ای لبیک گفتند و می گویند و یزید زمان چه اسرائیل چه آمریکا باشد را از بین خواهند برد.

امنیت کشور مرهو ن شهداست

وهب همدانی فرزند شهید همدانی گفت:امنیت امروز را مدیون فداکاری های شهدا هستیم که باید رهرو راه شهدا باشیم.

وی افزود: در سوریه  شهید همدانی با تجربه و اقدامات خود کاری کردند تا دولتمردان سوریه به نیروی مردمی اتکا کنند و برادران تیپ فاطمیون را سازماندهی کردند.

فرزند شهید ادامه داد: پدر همیشه می گفتند سرباز حضرت آقا هستم و جوانان مختلفی به این راه پیوستند و تعریف می کردند ارتش سوریه کلاسیک و سنتی بود و با کشته شدن و ترور برخی از نیروها روحیشان تضعیف شد که پدربه آنان گفتن ما 17هزارشهدای ترور دادیم که این به برکت انقلاب اسلامی است.

یادگار شهید همدانی با بیان اینکه شرایط و راه برای خدمت به انقلاب آماده هست گفت: همیشه باید باتمام توان و انرژی پیرو ولایت و انقلاب باشیم و دشمن بداند مسلمانان جهان در تمام جبهه ها به پیروزی خواهند رسید.

وی با بیان اینکه پدر می گفتند یک زمانی می خواستیم دشمن را از خرمشهر دور کنیم اما اکنون درکربلا لبنان عراق سوریه یمن هستیم و این از افتخارات جمهوری اسلامی ایران و نشان دهنده امت واحده است، افزود: دشمن دشمن هست باید قدردان انقلاب باشیم وشرمنده شهدا نباشیم سختی و مشکلات هست اما باید قدر امنیت را بدانیم و پشت ولی فقیه باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.