ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7063
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
  • 407 بازدید
  • ارسال توسط :
عفاف و حجاب عامل اصلی حفظ خانواده در جامعه اسلامی است/تجمع و راهپیمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده در خدابنده برگزار شد+تصاویر

عفاف و حجاب عامل اصلی حفظ خانواده در جامعه اسلامی است/تجمع و راهپیمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده در خدابنده برگزار شد+تصاویر

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،امروز همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف،تجمع و راهپیمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده در شهرستان خدابنده برگزار شد. خواهران و برادران حرکت خود را در ساعت ۹ صبح ازمیدان شهدای شهر قیدار آغاز کردند […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،امروز همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف،تجمع و راهپیمایی بزرگ مدافعان حریم خانواده در شهرستان خدابنده برگزار شد.

خواهران و برادران حرکت خود را در ساعت ۹ صبح ازمیدان شهدای شهر قیدار آغاز کردند و با سر دادن دادن شعارهایی مانند هیهات من الذله و خواهرم حجابت برادرم نگاهت و بی حجابی نقشه دشمن ما است و مرگ بر آمریکا و مداحی به سمت حرم مطهر قیدار نبی(ع)حرکت کردند.

در ورودی حرم قیدار نبی(ع) ایستگاه صلواتی برپا شده بود و با شربت از مردم پذیرائی شد و به خواهران بسته های فرهنگی شامل جوراب و ساق دست و گیره روسری و مقنعه اهداء شد.

در ادامه برنامه مردم در حرم قیدار نبی(ع) تجمع کردند و حجت الاسلام طالبی،امام جمعه شهر قیدار به ایراد سخن پرداخت و گفت: در طول سال‌های قبل از پیروزی انقلاب زنان مومن و محجبه با اعتراض به کشف حجاب رضاخانی در استمرار حجاب و حفظ آن تلاش بسیاری از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز شهدا و رزمندگان دفاع مقدس از دامان همین مادران عفیف و پاکدامن رشد یافته‌اند.

امام جمعه قیدار حجاب را نگهدارنده خون شهیدان دانست  و گفت:  بی توجهی به حجاب و عفاف خیانت به خون شهدا است.

وی بی غیرت کردن مردان و بی عفت کردن زنان را از جمله برنامه های دشمن در این حوزه عنوان کردو بیان داشت: دشمن می کوشد تا در حوزه جنگ نرم اعتقادات را سست کرده و بی غیرتی را در مردان و بی عفتی را در زنان رواج دهد و بدین ترتیب به اهداف تعیین شده خود برسد.

امام جمعه قیدار گفت:  با توجه به شرایط موجود در جامعه و با هدف مطالبه زندگی عفیفانه و مقابله با هجمه‌های پیش بینی شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زن و تقویت اعتماد به نفس در بین بانوان محجبه، حرکتی مردمی در کل کشور به نام “مدافعان حریم خانواده” شکل گرفته است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن