ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70643
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۳۸
  • 456 بازدید
  • ارسال توسط :
«نبیل رجب» به ۵ سال حبس محکوم شد

«نبیل رجب» به ۵ سال حبس محکوم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، «نبیل رجب» مدافع حقوق بشر بحرینی به اتهام «انتقاد به جنگ علیه یمن به رهبری عربستان و با مشارکت بحرین» و همچنین «افشاگری در خصوص اوضاع غیر انسانی در زندانهای بحرین» به ۵ سال حبس محکوم شد.  همچنین وی ماه گذشته به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، «نبیل رجب» مدافع حقوق بشر بحرینی به اتهام «انتقاد به جنگ علیه یمن به رهبری عربستان و با مشارکت بحرین» و همچنین «افشاگری در خصوص اوضاع غیر انسانی در زندانهای بحرین» به ۵ سال حبس محکوم شد.

 همچنین وی ماه گذشته به اتهام نشر شایعات و اکاذیب در خصوص اوضاع داخلی بحرین با هدف کاستن از شأن و اعتبار بحرین در مصاحبه با شبکه های خارجی در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶،  محاکمه شده و به تحمل دو سال حبس محکوم گشته است.

رجب ژوئن ۲۰۱۶ (دی ماه ۱۳۹۶) در پی هجوم نیروهای امنیتی و نقاب زده به منزلش در نیمه شب بازداشت شده و تا کنون در حبس بسر می برد.

تا کنون موسسات حقوقی بین المللی بسیاری از جمله دیده بان حقوق بشر و سازمان عفو بین الملل و همچنین اتحادیه اروپا و کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه هایی بازداشت و محاکمه نبیل رجب را محکم نموده، آن را ناقض حق آزادی بیان دانسته و خواستار آزادی فوری و بی قید و شرط وی گشته اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.