ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7065
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
  • 141 بازدید
  • ارسال توسط :
توهین به خانواده شهدای مدافع حرم این بار با سنگ قبر اهدایی!

توهین به خانواده شهدای مدافع حرم این بار با سنگ قبر اهدایی!

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار، در فرهنگ هر کشوری و هر آئینی، اشخاصی که در راه دفاع از ارزش‌های و کیان یک ملت جان خود را فدا می‌کنند داری ارج و قرب بالایی هستند و همیشه از آنان به عنوان […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرنگار، در فرهنگ هر کشوری و هر آئینی، اشخاصی که در راه دفاع از ارزش‌های و کیان یک ملت جان خود را فدا می‌کنند داری ارج و قرب بالایی هستند و همیشه از آنان به عنوان اسطوره‌های آن ملت نام برده می‌شود.

شهدا و خانواده‌های آنان نیز در کشور ما که جان خود را در راه آرمان‌ها و اهداف این دفاع از کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نگاهی الهی و معنوی فدا کرده‌اند، جایگاهی خاص دارند که با هرگونه تقدیر و تشکر دنیوی به هیچ عنوان جبران نمی‌شود، بلکه هدف از این اقدامات یک نوع احترام و ارزش به بازماندگان آن عزیزان است اما گاهی کج سلیقگی برخی افراد نه تنها تجلیلی را به ارمغان نمی آورد، بلکه یک نوع توهین و گستاخی به ساحت آن شهیدان والا مقام تلقی می‌شود.

اهدا پتو به خانواده های معظم شهدا مدافع حرم

 

چندی پیش در گزارشی که در همین سایت مفصل به آن پرداخته شد، در اقدامی ناپسند و با یک بی‌سلقگی تمام عیار در تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم، یک عدد "پتو" را به عنوان هدیه اهدا شد که در فضای مجازی انتقاداتی فراوانی را به راه انداخت. اما گویا این بی‌سلیقگی‌ها نسبت به خانواده‌های شهدا پایانی ندارد، چرا که چند روز پیش، عکسی منتشر شد که بر روی سنگ قبر چند گمنام مدافع حرم که گویا اکثراً از رزمندگان لشکر فاطمیون و برادران جان برکف افغانستانی بودند، جمله‌ای تحت عنوان "اهدایی تعاونی مصرف سازمان بهشت زهرا" حکاکی شده است. اقدامی بسیار زشت‌تر از اهدا یک پیتو به خانواده مدافع حرم.

 

سنگ قبر اهدایی برای مدافعان حرم!

ضمن تشکر از نیت خیر تعاونی بهشت زهرا، این سؤال مطرح می‌شود که ذکر نام سازمان مذکور بر روی سنگ قبر چه الزامی داشته است؟ آیا هدف از این کار جز ریا و تظاهر چیزی دیگری است؟

نگارنده به عنوان یک عضو از خانواده معظم شهدا از همه مسئولین ادارات، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی از صمیم قلب استدعا می‌کند که به جای تقدیر و تشکرهای متظاهر و چه بسا عوام‌فریبانه و در برخی مواقع چاپلوسانه، از خانواده‌های شهیدان والا مقام، بهتر است تمام فکر و انرژی خود را به رعایت قوانین و درست مصرف کردن بودجه بیت‌المال و خدمت به ملت، معطوف کنند و از هرگونه خرج پول برای تجلیل از این عزیزان جدا خودداری نمایند چرا که اولاً خانواده‌های شهدا نیازی به تجلیل ندارد، در ثانی شأن و منزلت شهدا و خانواده‌های آنان امری نیست که بتوان با پتو و سنگ قبر اهدایی یا با ده‌ها و صدها سکه طلا جبران شود. بلکه همه این عزیزان با خدای خود معامله کرده واجر خود را از خالق و معبودشان خواهند گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن