ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70655
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
  • 498 بازدید
  • ارسال توسط :
جنجال در پاکستان به خاطر عربستان

جنجال در پاکستان به خاطر عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، «شیرین مزاری» نماینده عضو تحریک انصاف گفت: ما نگران این هستیم که نظامیان پاکستانی در جنگ یمن شرکت داده شوند. سخنگوی سابق تحریک انصاف گفت: پارلمان بارها مخالفت خود را با دخالت در جنگ یمن اعلام کرده است ولی بازهم شاهد اقدامات خودسرانه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

«شیرین مزاری» نماینده عضو تحریک انصاف گفت: ما نگران این هستیم که نظامیان پاکستانی در جنگ یمن شرکت داده شوند.

سخنگوی سابق تحریک انصاف گفت: پارلمان بارها مخالفت خود را با دخالت در جنگ یمن اعلام کرده است ولی بازهم شاهد اقدامات خودسرانه دولت هستیم.

وی تصریح کرد: وزیر دفاع باید پاسخی مناسب و قانع کننده درباره اعزام دسته جدیدی از نظامیان پاکستانی به عربستان داشته باشد.

رئیس پارلمان پاکستان با قابل قبول دانستن اعتراض شیرین مزاری گفت: ما همین امروز نامه‌ای به وزیر دفاع خواهیم نوشت و از وی در خصوص اعزام این دسته جدید نظامی توضیح خواهیم خواست.

«صادق ایاز» بیان کرد: باید مشخص شود که نیروهای نظامی ما به چه دلیلی و با دستور چه کسی روانه عربستان شده‌اند.

گفتنی است شش روز پیش یک دسته جدید از نیروهای نظامی با هدفی نا مشخص وارد عربستان شدند.

اعزام خودسرانه نیروهای نظامی پاکستانی به یمن درحالی صورت می گیرد که پارلمان این کشور قاطعانه اعلام کرد: اسلام آباد هیچ دخالتی در جنگ یمن نخواهد داشت.

دولت پاکستان پیش از این نیز مجوز فرماندهی «راحیل شریف» بر ائتلاف سعودی را صادر کرده بود که سبب بروز تنش‌ها و اعتراضات فراوانی در داخل پاکستان شد.

بسیاری از گروه‌های مذهبی و سیاسی از جمله حزب اتحاد سنی این اقدام را مخالف خواسته 75 درصد مردم پاکستان دانسته‌اند.

از سوی دیگر اسلام آباد بارها اعلام کرده است: با وجود حضور در ائتلاف سعودی حساسیت‌های ایران را در نظر داشته و در هیچ عملیاتی خارج از خاک عربستان شرکت نخواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.