ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70663
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
فعال حقوقی مشهور بحرین، به 5 سال زندان محکوم شد

فعال حقوقی مشهور بحرین، به 5 سال زندان محکوم شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های بحرینی، دادگاه‌‌های رژیم آل خلیفه با هدف توقف حرکت صلح‌آمیز مردم این کشور، شمار دیگری از فعالان بحرینی را به اعدام، حبس و سلب تابعیت محکوم کردند. بر اساس این گزارش، دادگاه نظامی رژیم آل خلیفه، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های بحرینی، دادگاه‌‌های رژیم آل خلیفه با هدف توقف حرکت صلح‌آمیز مردم این کشور، شمار دیگری از فعالان بحرینی را به اعدام، حبس و سلب تابعیت محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، دادگاه نظامی رژیم آل خلیفه، احکام 6 تن از شهروندان این کشور را تایید کرد. این شهروندان قبلا به اعدام، سلب تابعیت و تحمل 15 سال حبس محکوم شده بودند.

دادگاه رژیم بحرین همچنین نبیل رجب فعال حقوقی این کشور را در پی نوشته‌هایی در توییتر با مضمون دعوت به صلح در یمن و توقف تخلفات در زندان جو، به پنج سال حبس محکوم کرد.

از سوی دیگر 5 تن از شهروندان بحرینی از جمله 3 زن، به‌دلیل اتهاماتی که با انگیزه‌های سیاسی به آن‌ها وارد شده، به 3 سال حبس محکوم شدند.

در پی تشدید رویکردهای امنیتی رژیم آل خلیفه علیه فعالان و معترضان، علمای بحرین چندی قبل با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که آل خلیفه شیوه فرعون، هامان و سربازان آن دو را در پیش گرفته‌ و از دستگاه قضایی کشور برای سرکوب شهروندان استفاده می‌کند.

علمای بحرین با بیان اینکه ایمان ما به حقانیت حرکت مردم برای تغییر این واقعیت تاریک در کشور بیشتر شده است، افزودند: احکام اعدام، سلب تابعیت، تبعید، جرم دانستن مناسک دینی و فریضه خمس، جنگ علیه دین، هویت بحرینی، و به منزله سبک شمردن خون مردم به شمار می‌رود و این بالاترین درجه تهدید برای هر ملتی است.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی (25 بهمن 1389) صحنۀ خیزش مردمی علیه رژیم آل‌خلیفه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.