ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 70687
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
  • 116 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین یادواره شهدای غواص در شهرکرد برگزار شد

نخستین یادواره شهدای غواص در شهرکرد برگزار شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری با اشاره به اهمیت برگزار یادواره شهدا در فرهنگ سازی ایثار وشهادت گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 123 یادواره شهدای در استان برگزار شده است.فریبرز نجفی در این یادواره افزود: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و تجلیل از خانواده شهدا به خصوص خانواده شهدای حرم […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری با اشاره به اهمیت برگزار یادواره شهدا در فرهنگ سازی ایثار وشهادت گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 123 یادواره شهدای در استان برگزار شده است.
فریبرز نجفی در این یادواره افزود: ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و تجلیل از خانواده شهدا به خصوص خانواده شهدای حرم از مهمترین اهداف برگزاری یادواره شهدا در استان است.
وی با اشاره به اینکه شهدای استان در قالب تیپ 44 قمربنی هاشم در طول هشت سال دفاع مقدس ار مرز و بوم کشور دفاع کردند افزود: استان 2هزار و 400 شهید تقدیم نظام کرده است.
رئییس دانشگاه علمی کابردی چهارمحال وبختیاری نیز گفت: شهدا قلب تپنده جامعه هستند و باید با برگزاری این یادواره ها فرهنگ ایثار و شهادت را بین جوانان تبین کرد.
فرید براتی با اشاره به اینکه این دانشگاه یک دانشگاه تازه تاسیس است افزود: از ابتدای فعالیت این دانشگاه در استان بیش از 600 دوره آموزشی برگزار شده است.
وی اظهار کرد: هم اکنون بیش از 4هزار و 500 دانشجو در 11 مرکز علمی کاربردی استان مشغول تحصیل هیستند و 20 هزار نفر فاغ التحصیل این دانشگاه هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این آیین از خانواده شهیدان محسن حججی، حاج حسین خرازی و فرامرز بنیادی و شهدای مدافع حرم تجلیل شد.
چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس بیش از دو هزار و 400 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرد که تعدادی از این شهیدان در واحد غواص فعالیت می کردند.
7360/2097

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.