ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70697
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
  • 494 بازدید
  • ارسال توسط :
دومین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران در بابلسر برگزار شد

دومین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران در بابلسر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا ، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم گفت : رشادت های لشکر 25 کربلا برای همه مردم ایران اثبات شده است و جوانان و پهلوانان این استان در این لشکر حماسه هایی خلق کرده اند که تا ابد ماندگار خواهد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا ، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم گفت : رشادت های لشکر 25 کربلا برای همه مردم ایران اثبات شده است و جوانان و پهلوانان این استان در این لشکر حماسه هایی خلق کرده اند که تا ابد ماندگار خواهد بود.
حبیب حسین زادگان افزود : شهدای گرانقدر ما امروز به عنوان یک الگوی مناسب برای نسل جوان هستند و بسیاری از جوانان مومن شهدا را به عنوان الگوی خود پذیرفته اند.
وی اظهار داشت : آن چیزی که امروز ما مسئولان ورزشی باید مدنظر داشته باشیم این است که جوانانی را در عرصه ورزشی تربیت کنیم که بتوانند راه شهدای گرانقدر ما را ادامه دهند.
حسین زادگان گفت : امروز وقتی جوانان این کشور در عرصه های بین المللی با حفظ ارزش های اسلامی مدال های خوش رنگی را از آن می کنند و پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درمی آورند در حقیقت راه شهدای ما را ادامه می دهند و کشور ایران را در مسیر سربلندی قرار می دهند.
در این مراسم که با حضور پرشور خانواده های معظم شهدا بخصوص خانواده 40 شهید مدافع حرم از سراسر استان شرکت داشتند، با ذکر مصیبت و مداحی و از سویی دیگر قرائت دلنوشته های فرزندان شهدای مدافع حرم با اهدای لوح سپاس از رشادت های 40 شهید مدافع حرم مازندران قدردانی شد.
7328/1654

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.