ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7071
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
  • 89 بازدید
  • ارسال توسط :
بسیجیان ولایت مداری را مهم‌ترین محور حرکت خود قرار دهند

بسیجیان ولایت مداری را مهم‌ترین محور حرکت خود قرار دهند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دزفول، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی ظهر امروز و در دیدار با جمعی از بسیجیان دزفول اظهار داشت: شهدا و رزمندگان مدافع حرم با حضور در صحنه نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب نماد و تجلی فتح و ظفر امت اسلام […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دزفول، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی قاضی ظهر امروز و در دیدار با جمعی از بسیجیان دزفول اظهار داشت: شهدا و رزمندگان مدافع حرم با حضور در صحنه نبرد با دشمنان اسلام و انقلاب نماد و تجلی فتح و ظفر امت اسلام هستند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم با گذشت از جان و مال و بزرگ‌ترین دارایی‌های مالی خود و حرکت در مسیر شهادت و افتخار راهی ماندگار در تاریخ معاصر ایران اسلامی به نام خود ثبت و معرفی کردند.

امام جمعه دزفول عنوان کرد: بسیجیان سرتاسر کشور، بصیرت و ولایت مداری را به عنوان مهم‌ترین محور حرکت خود در توسعه ارزش‌های اسلامی و انقلابی مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: اگر بسیجیان و تمام اقشار فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی و کشورهای مسلمان به راه و منطق شهدای مدافع حرم آگاه و پایبند باشند دشمن در اجرای نقشه‌های شوم خود موفق نخواهد شد و عامل پیروزی اسلام و شکست‌های چند باره و متعدد دشمن در این عرصه فراهم می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی بیان کرد: ما باید بدانیم که، دشمن به مرزهای اعتقادی و معنوی و جغرافیایی ما چشم دوخته است و به همین جهت ما باید با سلاح تقوا و بصیرت وارد عمل شویم و راه سلطه و نفوذ فرهنگی آنان را ببندیم

وی افزود: دیگر موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد نقش و حضور همیشگی بسیج در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی است که همواره و در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب، همراه و پشتیبان ولایت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما بوده است.

امام جمعه دزفول اظهار کرد: توجه به رشد و توسعه الگوی بسیج و بسیجی محوری مطابق با آموزه‌های اسلامی و انقلابی و خط مشی امام راحل و مقام معظم رهبری، یک اصل و نیاز مهم فردی و اجتماعی است که باید جدی گرفته شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن