ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70727
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۶:۰۹
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
اهواز| امیرعبداللهیان: ایران برای تامین امنیت منطقه گام بسیار مهمی برداشت

اهواز| امیرعبداللهیان: ایران برای تامین امنیت منطقه گام بسیار مهمی برداشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، حسین امیرعبداللهیان مشاور عالی رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در حاشیه نشست شوراهای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه‌های خوزستان که شامگاه چهارشنبه در سالن شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، حسین امیرعبداللهیان مشاور عالی رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل در حاشیه نشست شوراهای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه‌های خوزستان که شامگاه چهارشنبه در سالن شهدای مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی اهواز برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه خوبی با اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان خوزستان داشتیم که درباره تحولات منطقه صحبت کردیم.

وی در ادامه به برخی از تحولات سوریه اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران با اتخاذ یک رویکرد صحیح، راهبردی و دقیق از این کشور، هم توانست برای تامین امنیت ملی کشور و هم برای تامین و کمک به تامین امنیت منطقه گام بسیار مهم و استراتژیک بردارد.

مشاور عالی رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل امنیت منطقه را جزو لاینفک امنیت همه کشورها دانست و تصریح کرد: ما همچنان با صدای بلند اعلام می‌کنیم که از حمایت‌های قاطع خود از سوریه در راستای مبارزه با تروریسم و کمک به مردم این کشور ادامه می‌دهیم.

وی حمایت از بازسازی سوریه را یکی دیگر حمایت‌های قاطع جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: این موضوعات را یک تصمیم درست و دقیق برای ارتقای امنیت ملی کشورمان و ثبات منطقه می‌دانیم.

امیرعبداللهیان با اشاره به تحولات یمن نیز خاطرنشان کرد: در این مسئله نیز معتقدیم که سعودی‌ها خطای استراتژیک خود را در تداوم تجاوزات نظامی ادامه می‌دهند که باید این حملات متوقف شود.

وی با تاکید بر این نکته که باید مسئله یمن در مسیر سیاسی درست خودش مورد توجه جامعه بین‌الملل قرار گیرد، عنوان کرد: محاصره اقتصادی توسط عربستان سعودی، امارات و برخی از کشورهای منطقه شرایط فاجعه باری انسانی را در یمن ایجاد کرده است که باید شکسته شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.