ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7075
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
  • 460 بازدید
  • ارسال توسط :

مراسم نمادین خاکسپاری شهید مدافع حرم گیلانی در لنگرود برگزار می شود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمدرضا محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نمادین خاکسپاری و یادبود شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی،گفت: همه ما باید به خودمان ببالیم که بزرگانی از این خطه جان خود را در راه دفاع از حریم […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمدرضا محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نمادین خاکسپاری و یادبود شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی،گفت: همه ما باید به خودمان ببالیم که بزرگانی از این خطه جان خود را در راه دفاع از حریم مرزهای اسلام و حرم اهل بیت(ع) نثار کردند تا فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت را به نسل سوم و چهارم انقلاب انتقال دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود با بیان اینکه شهید محمد رضا یعقوبی سومین شهید مدافع حرم در شهرستان لنگرود است، تصریح کرد: شهید فرهاد خوشه بر، شهید بواس که مزار این شهید بزرگوار در مازندران است و شهید محمدرضا یعقوبی از شهدای مدافع حرم در لنگرود هستند.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه و در شان شهید بزرگوار، افزود: شهید یعقوبی در دوران دفاع مقدس حضور فعال داشته و همراهی با فرماندهان بزرگی همچون سردار شهید حسین املاکی را هم دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود ادامه داد: یادمان شهید جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس، شهید لیله القدر و مدافع حرم «محمد رضا یعقوبی» پنج شنبه مورخه 24 تیر در مزار شهدای لنگرود و مراسم یادبود نیز جمعه 25 تیر در مسجد جامع لنگرود برگزار می شود.

محمدی از آمادگی شهرستان لنگرود برای برگزاری باشکوه مراسم شهید یعقوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: باید از تمامی ظرفیت ها استفاده شود تا مراسمی در شان این شهید برگزار شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن