ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70782
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :
50 مزدور سعودی در مرز عربستان و یمن کشته و یا زخمی شدند

50 مزدور سعودی در مرز عربستان و یمن کشته و یا زخمی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، عملیات مزدوران سعودی که از سمت ارتفاعات علیب و گذرگاه خضراء واقع در نجران عربستان قصد نفوذ به خاک یمن را داشتند، با حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به آن ها ناکام ماند.بنابراین گزارش ، این درگیری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه خبری المسیره یمن، عملیات مزدوران سعودی که از سمت ارتفاعات علیب و گذرگاه خضراء واقع در نجران عربستان قصد نفوذ به خاک یمن را داشتند، با حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به آن ها ناکام ماند.
بنابراین گزارش ، این درگیری ها که با پوشش هوایی جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان حدود هشت ساعت به طول انجامید، در پایان با کشته و یا زخمی شدن 50 تن از مزدوران و انهدام تعدادی از خودروهای زرهی آن ها پایان یافت.
درهمین حال یگان توپخانه ارتش یمن نیز مواضع نظامیان سعودی در پایگاه «عبادیه» در جیزان عربستان هدف قرار دادند و منهدم کردند.
عربستان همراه با آمریکا و چند کشور عربی از جمله امارات از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد.
این تجاوز نظامی هیچ دستاوری برای ریاض و متحدانش نداشته و تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی مردم این کشور شده است.
شبک**9365**1392

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.