ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7080
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۳
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
تجمع حامیان عفاف و حجاب در ساری برگزار شد

تجمع حامیان عفاف و حجاب در ساری برگزار شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عصر امروز مراسم راهپیمایی حامیان حجاب و عفاف از پارک ملل مرکز مازندران به سمت پارک قائم این شهرستان برگزار شد. بانوان محجبه ساروی با طی کردن مسیر پارک ملل تا پارک قائم در کنار رودخانه تجن تجمع کردند و شعار «رهبرم […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عصر امروز مراسم راهپیمایی حامیان حجاب و عفاف از پارک ملل مرکز مازندران به سمت پارک قائم این شهرستان برگزار شد.

بانوان محجبه ساروی با طی کردن مسیر پارک ملل تا پارک قائم در کنار رودخانه تجن تجمع کردند و شعار «رهبرم چادرم اسلحه من است، حاضر نیستم اسلحه‌ام را بر زمین بگذارم به هیچ قیمتی» و «به تو از فاطمه(س) این گونه خطاب است: ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است» سر دادند.

بانوان محجبه و بسیجی ساروی امروز زیر آسمان بارانی چادر را همانند پرچم جمهوری اسلامی دانسته و در دفاع از این نهاد مقدس همچون مدافعان حرم اهل بیت (ع) از حریم خود دفاع کردند تا حریم دختر ایرانی همچون حرم حضرت زینب (س) حفظ شود.

* دشمن از جوانان ما غفلت نکرده است

مادر شهید رادمهر از شهدای مدافع حرم که در خان‌طومان سوریه به شهادت رسیده بود، در اجتماع حامیان حجاب و عفاف بانوان ساروی با بیان اینکه باید با درس گرفتن از سیره ائمه و قرآن کریم حجاب خود را حفظ کنیم، گفت: شهدای مدافع حرم لحظه‌ای از خدا غافل نشدند و برای حفظ امنیت و حجاب ناموس کشور به دفاع از حریم حضرت زینب (س) پرداختند.

عقیله ملازاده سورکی با بیان اینکه خودآرایی و بدآرایشی دوری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و دشمنان نظام همین مسأله را می‌خواهند، اظهار کرد: دشمنان بارها گفتند کار ما در ایران کار فرهنگی است و بارها مقام معظم رهبری در این خصوص تاکیدات فراوانی داشتند.

وی با بیان اینکه دشمنان با رخنه فرهنگی، نفوذ فکری و توطئه‌ها می‌خواهند بی بندوباری را در جوانان سوق دهند، افزود: دشمن از جوانان ما غفلت نکرده است اما امروزه بسیاری از خانواده‌ها از فرزندان خود غفلت کرده‌اند.

* امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم

جانشین فرمانده ناحیه سپاه ساری نیز در جمع حامیان عفاف و حجاب با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به ما درس ازخود گذشتگی دادند، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی در راه حفظ انقلاب و حفظ ناموس کشور جان خود را فدا کردند.

عبدالله جعفرزاده با اشاره به اینکه رضاخان در اقدامی کثیف می‌خواست کشف حجاب کند، اظهار کرد: بانوان ولایی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند  چادر محدودیت نیست بلکه معصومیت است و آنها در بیشترین محبوبیت نزد خانواده و جامعه قرار دارند.

وی در پایان گفت: امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم و نباید کاری کنیم تا در پیش شهدا شرمنده شویم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن