ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70831
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
دولت آمریکا و اسرائیل در برابر نفوذ پرهیبت ما، در کنفرانس های بین المللی حمال آهن شده اند/مسئولان با بر هم زنندگان «امنیت» کشور برخورد قاطع داشته باشند

دولت آمریکا و اسرائیل در برابر نفوذ پرهیبت ما، در کنفرانس های بین المللی حمال آهن شده اند/مسئولان با بر هم زنندگان «امنیت» کشور برخورد قاطع داشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان حادثه هوایمایی یاسوج،لزوم برخورد قاطعانه با اغتشاشگران در حادثه خیابات پاسداران، گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی و نیز به ذلت افتادن دولت آمریکا از نفوذ پرهیبت کشور ایران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان حادثه هوایمایی یاسوج،لزوم برخورد قاطعانه با اغتشاشگران در حادثه خیابات پاسداران، گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی و نیز به ذلت افتادن دولت آمریکا از نفوذ پرهیبت کشور ایران از جمله موضوعاتی بود که  توسط ائمه جمعه استان اردبیل به آن اشاره شد.

امام جمعه اربیل: دولت آمریکا و اسرائیل در برابر نفوذ پرهیبت ما، در کنفرانس های بین المللی حمال آهن شده اند

حضرت آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نمازجمعه حادثه سقوط هواپیما را تسلیت و برای عزیزانی که شهادت گونه جان خود را در این حادثه از دست دادند از درگاه حضرت احدیت علو درجات مسألت کرد.
 آیت الله عاملی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: این روزها دولت آمریکا و اسرائیل در برابر نفوذ پرقدرت و پرهیبت کشور ما به نهایت ذلت افتاده و در کنفرانس های بین المللی حمال آهن شده اند. اخیرا نماینده آمریکا در سازمان ملل تکه آهنی به سازمان ملل آورد و ادعا کرد که قطعه ای از موشک پرتاب شده از یمن به ریاض است و این هفته اسرائیل تکه آهنی به کنفرانس امنیتی مونیخ برده و ادعا کرده قطعه ای از پهپاد ایران است.
وی افزود: در این اقدام مفتضحانه آنها از چند جهت مفتضح تر می شوند. اول از جهت دروغی که می گویند، چون سازمان ملل با صراحت اعلام کرد که از ایران هیچ سلاحی قابل حمل به یمن نیست. ثانیا تشخیص اینکه این تکه از سلاح چه کشوری است با خود قطعه ثابت نمی شود بلکه از طریق کارشناسان و از طریق رادارهای ماهواره ای و ابزارهای پیشرفته مشخص می گردد. همچنانکه ایران چند سال پیش از طریق علمی به آذربایجان ثابت کرد که پهپاد اسرائیلی از لنکران بلند شده و در آسمان نطنز توسط پدافند ایران ساقط شده است.
امام جمعه اردبیل ادامه داد: ثالثا نشان عجز و ذلت و ناتوانی آمریکا و اسرائیل است. آنها در تمام مقاصد خود ناکام مانده اند و حالا برای سرپوش گذاشتن به ناکامی خود میخواهند بگویند طرف ما شبه نظامیان حوثی یا فلسطینی نیست بلکه ایران قضیه را مدیریت می کند. رابعا شان ایران با این کارها به صورت فوق العاده مخصوصا در عالم اسلام بالا می رود چون عالم اسلام مشحون از نفرت به آمریکا و اسرائیل و عربستان و سران و زمامداران بی غیرت عربی است و در حال حاضر امت اسلام، ایران را تنها نظام سیاسی آرمانی اسلام می دانند.
وی اظهار داشت: امت اسلامی در برابر این شانتاژها از سردمداران کفر می پرسند شما که به یک موشک که به طرف عربستان پرتاب می شود حساس هستید چرا در برابر بمباران هزار روز مردم بیچاره یمن توسط عربستان که روزانه ده ها بمب و موشک بر سر آنها می ریزد و در برابر محاصره وحشتناک آنها خاموش هستید؟ شما که به یک پهباد مجهول در آسمان اسرائیل حساس هستید چرا در برابر کشتار 70 ساله فلسطینی ها و محاصره غزه که اسرائیل آنجا را به یک زندان بزرگ تبدیل کرده ساکت هستید؟
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری سپس به عربده کشی های آمریکا در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: همه این عصبانیت ها و اقدامات مخرب علیه ایران از ناکامی های آنها در منطقه است.
وی در خاتمه با اشاره به اعلان اخیر دولت آمریکا که "دیگر برجام را تمدید نخواهیم کرد" گفت: از بهانه تراشی های امروز آمریکا معلوم می شود که آنها از اول در صدد تعامل نبودند بلکه در صدد تحمیل بودند و حالا که مقصود آنها تامین نشده عصبانی هستند و این نکته را مقام معظم رهبری در همان زمان تصریح کردند و فرمودند: "من هیچ‌وقت نسبت به مذاکره‌ی با آمریکا خوش‌بین نبودم. نه از باب یک توهّم بلکه از باب تجربه؛ تجربه‌های گذشته‌ی ما نشان میدهد که گفتگو در منطق حضرات آمریکائی به این معنی نیست که بنشینیم تا به یک راه حل منطقی دست پیدا کنیم ــ منظورشان از گفتگو این نیست ــ منظورشان از گفتگو این است که بنشینیم حرف بزنیم تا شما نظر ما را قبول کنید! هدف، از اول اعلام شده است؛ باید نظر طرف مقابل قبول شود. لذا ما همیشه اعلام کردیم و گفتیم که این، گفتگو نیست؛ این، تحمیل است و ایران زیر بار تحمیل نمی رود."
حضرت آیت الله عاملی اظهار داشت: قبول تحمیل آمریکا، زیر بار برده داری بدون زنجیر رفتن است و شأن ملت بزرگ ما بسیار وسیع تر از اینگونه ذلت است.

امام جمعه مشگین‌شهر:

تریبون نماز جمعه مکانی برای بیان کاستی‌ها و مشکلات کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سفیرمشکین، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه 4 اسفند ماه با اشاره به دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری بر تداوم و همچنین بر حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکیده کرده و آن را معجزه‌ای بیان کرده که مردم همیشه در صحنه از این آرمان‌ها دفاع می‌کنند.

وی افزود: انتقاد از مسئولین برای گرانی، عملکرد مسئولین، تبعیض، فساد و …، در حمایت از انقلاب اسلامی لازم و ضروری است اما وقتی پای انقلاب اسلامی در میان باشد مردم این گلایه‌ها را کنار گذاشته و با حضور در صحنه از اصل نظام دفاع می‌کنند.

امام جمعه مشگین‌شهر گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی دارد و دشمن نیز نمی‌تواند این دستاوردها را انکار کند اما در بحث عدالت آنچنان که می‌بایست رشد محقق نشده است لذا باید در این خصوص از مردم عذر خواهی شده و اقدامات لازم برای اجرای عدالت در جامعه به نحو احسن انجام گیرد.

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری که منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان شده است گفت: شایسته است مسئولین مربوط دقت بیشتری داشته باشند و وضعیت به وجود امده را به نحو احسن درک کنند.

وی افزود: از ساعات اولیه حادثه امدادرسانی انجام گرفته و مردم آن منطقه نیز از این امدادگران به نحو احسن پذیرایی و حمایت کردند و این حمایت یکی از ویژگی‌های بارز ملت ایران است.

امام جمعه مشگین شهر همچنین با اشاره به ناامنی‌های اخیر در خیابان پاسداران تهران گفت: متاسفانه در جریان اخیر 5 نفر از عوامل نیروی انتظامی تهران به شهادت رسیدند که دو نفر آن از شهرستان مشگین‌شهر بود اما عاملین اصلی این حادثه با درایت عوامل نیروی انتظامی دستگیر شدند این در حالی است که در صورتی که چنین حادثه‌ای در آمریکا صورت می‌گرفت عاملین حادثه قتل و عام می‌شد.

وی تاکید کرد: نمازگزاران این حرکت وحشیانه را محکوم کرده و از مسئولان قضایی انتظار می‌رود با آنان به شدت برخورد کنند.

امام جمعه مشگین‌شهر در بخشی از سخنان خود با اشاره به هشتم اسفند روز تربیت اسلامی گفت: مدیران باید براساس شایسته سالاری انتخاب شوند تا کار تربیتی به نحو احسن انجام گیرد اما متاسفانه در انتخاب مدیران و معاونان، مسئولان امر اول اجازه می‌گیرند فردی وابسته به جریان خاص انتخاب شود که در این مسیر شایسته سالاری رعایت نمی‌شود.

وی تاکید کرد: امام جمعه در عزل و نصب مدیران هیچ دخالتی ندارد بلکه این عزل و نصب‌ها توسط مسئولان دولتی و قوه مقننه انجام می‌گیرد و امام جمعه از تریبون نماز جمعه کاستی‌های جامعه را اطلاع رسانی خواهد کرد.

امام جمعه نیر:

مسئولان با بر هم زنندگان «امنیت» کشور برخورد قاطع داشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از نیریمیز؛حجت الاسلام مقدسی امام جمعه نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی افزود: شهیدان رجایی و باهنر در زمان تصدی امور آموزش و پرورش درسال 59 نهاد امور تربیتی و تربیت اسلامی را بنیان گذاری کردند تا دانش آموزان با ارزش های اسلامی آشنا شوند.

وی گفت: مربیان امور تربیتی سربازان اسلام و انقلاب هستند و تعلیم و تربیت آنها در رده ائمه است.

حجت الاسلام مقدسی درادامه خطبه به فرمایش رهبر معظم انقلاب درخصوص دوری مسئولان از اشرافی گری اشاره کرد و افزود: متاسفانه در برخی از مسئولان اشرافی گری بیداد می‌کند که رهبر معظم انقلاب نیز خواستار دوری مسئولان از هرگونه اشرافی گری است.

امام جمعه نیر به با محکوم کردن اغتشاشات اخیر خیابان پاسداران که منجر به شهادت 3 نفر از عوامل نیروی انتظامی و 2 نفر از بسیجیان شد گفت: حرکت اغتشاش گران ناجوانمردانه بود که ما این عمل را محکوم کرده و از مسئولان ذیربط می‌خواهیم تا با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد قاطع داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین صفری:

تربیت صحیح با سیستم آموزشی منطبق با اسلام صورت می گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از سیفار، حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه  شهرستان گرمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت عموم به تقوای الهی گفت: توجیه بی جا برای عدم انجام احکام الهی اسلامی و کار خیر، یکی از علل غفلت افراد جامعه امروزی است.

وی افزود: هر فقیری به ثروتمندی بخاطر ثروتش احترام بگذارد انسان بی ارزش و اگر عالمی هم به علمش عمل نکند همانند ابلیس است.

حجت الاسلام و المسلمین صفری گفت: حل مشکلات مومن به دست همدیگر جزو عبادت ارزشمندی بحساب  می آید که امروزه بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد و در اسلام هم ویژه سفارش شده است.

خطیب جمعه گرمی ضمن تبریک هشتم اسفند به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی به تمام مربیان عرصه تربیت گفت: نهاد «امور تربیتی» با هدف گسترش و تعمیق ارزشهای انقلاب اسلامی در نظام آموزش و پرورش کشور شروع به کار کرد و بدون شک مباحث تربیت اسلامی اینست که انسان اسلامی تربیت یابد تا جامعه الهی و سالم وعدالت محورداشته باشیم.

وی با بیان اینکه استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش ها و مهارت های آن به نسل های جدید انتقال یابد و مهم ترین وسیله این انتقال تربیت و آموزش است، افزود: زیر بنای تمام مسائل و مشکلات به تربیت نیروی انسانی بر میگردد و تربیت صحیح و الهی با سیستم اموزشی که دارای اشکال باشد امکان پذیر نیست.

امام جمعه گرمی تصریح کرد: با سیستم اموزشی منطبق با سیستم اموزشی غربی تربیت صحیح اسلامی صورت نخواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین صفری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ناامنی و اغتشاش بعضا در برخی نقاط کشوراتفاق می افتد، اظهار کرد:  مردم بشکل قانونی حق اعتراض دارند تا مسولان را متوجه مشکلات کنند اما اغتشاش و خشونت و کشت و کشتار با اعتراض فرق می کند و حکومت هم باید بین معترض و اغتشاشگر فرق قایل باشد و به معترض پاسخگو و با اغتشاشگر برخورد قاطعانه داشته باشد.

وی در پایان از هنرمندان گروه ترمه، تئاتر یاس کبود مدینه که با همکاری اداره ارشاد اسلامی، گوشه ای از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را در ایام فاطمیه به نمایش در آورده بودند، تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.