ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70842
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
  • 210 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته و زخمی شدن بیش از ۵۰ نظامی سعودی توسط رزمندگان یمنی+فیلم

کشته و زخمی شدن بیش از ۵۰ نظامی سعودی توسط رزمندگان یمنی+فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ده ها تن از نظامیان رژیم سعودی به همراه صدها شورشی وابسته به آن ها، حمله گسترده ای را علیه مواضع رزمندگان«انصارالله»  در جنوب استان«نجران» عربستان آغاز کردند. رسانه«اعلام الحربی» وابسته به مقاومت اعلام کرد: رزمندگان انصارالله […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ده ها تن از نظامیان رژیم سعودی به همراه صدها شورشی وابسته به آن ها، حمله گسترده ای را علیه مواضع رزمندگان«انصارالله»  در جنوب استان«نجران» عربستان آغاز کردند.

رسانه«اعلام الحربی» وابسته به مقاومت اعلام کرد: رزمندگان انصارالله مستقر در منطقه موفق شدند از همان ابتدای حمله نظامیان سعودی و شورشیان، تحرکات آن ها را شناسایی کنند و در ابتدای عملیات توانستند با موشک های ضد زره چند خودروی نظامی را منهدم کنند.

سپس رزمندگان یمنی موفق شدند بعد از حدود هشت ساعت درگیری نفس گیر با نظامیان سعودی و شورشیان، حمله را به طور کامل دفع کنند و بیش از 50 تن از آن ها را کشته و زخمی کنند.

از محور کوه های«محجوبه» در نزدیکی گذرگاه مرزی«الخضراء» واقع در جنوب استان نجران عربستان نیز خبر می رسد، نیروهای ارتش یمن موفق شدند با کمک رزمندگان انصارالله،حمله شورشیان وابسته به رژیم سعودی را در منطقه دفع کنند و ده ها تن از آن ها را به هلاکت برسانند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، رژیم سعودی قصد دارد با کمک شورشیان یمنی، سودانی و …. مناطق جنوبی خود را از نیروهای یمنی پس بگیرد.

نیروهای یمنی در سه سال و نیم گذشته موفق شده اند با کشته و زخمی کردن صدها نظامی سعودی، بخش وسیعی از استان های جنوبی عربستان را تحت کنترل خود دربیاورند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.