ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70886
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۴۵
  • 352 بازدید
  • ارسال توسط :
نماز جمعه مساجد عدن یمن لغو شد

نماز جمعه مساجد عدن یمن لغو شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، فعالان محلی در این زمینه اعلام کرد: در پی ترور برخی ائمه جماعات و خطیبان مساجد استان یمن، برپایی نماز جمعه در مساجد این استان لغو شد. امام جماعت مسجد «عبدالله بن عباس» در شهر «معلا» واقع در استان عدن یمن، عصر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، فعالان محلی در این زمینه اعلام کرد: در پی ترور برخی ائمه جماعات و خطیبان مساجد استان یمن، برپایی نماز جمعه در مساجد این استان لغو شد.

امام جماعت مسجد «عبدالله بن عباس» در شهر «معلا» واقع در استان عدن یمن، عصر دیروز(سوم اسفندماه) پس از برگزاری نماز عشا اعلام کرد که این مسجد با توجه به شرایط امنیتی موجود و ادامه هدف قرارگرفتن ائمه جماعات و خطیبان در عدن، نماز جمعه این هفته را لغو می‌کند.

یادآوری می‌شود، شهر عدن، از سوی عبدربه منصور هادی، دولت مستعفی یمن، به‌عنوان پایتخت موقت دولت انتخاب شده و این شهر مدتی است که شاهد درگیری میان نیروهای وابسته به دولت مستعفی و گروه‌های مسلح وابسته به شورای انتقالی جنوب یمن است.

کشور یمن نزدیک به سال است که در آماج حملات ائتلاف نظامی عربی به رهبری عربستان سعودی قرار دارد و تاکنون بسیاری از تأسیسات و زیرساخت‌های این کشور تخریب شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.