ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70890
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۰۹
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
اعتراض احزاب اپوزیسیون پاکستان : چه کسی پاسخگوی اقدام احتمالی ائتلاف آل سعود علیه منافع ایران است؟

اعتراض احزاب اپوزیسیون پاکستان : چه کسی پاسخگوی اقدام احتمالی ائتلاف آل سعود علیه منافع ایران است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، احزاب اپوزیسیون در سنای پاکستان بار دیگر به تصمیم خودسرانه دولت پاکستان مبنی بر اعزام ژنرال راحیل شریف به عنوان فرمانده ائتلاف سعودی اعتراض کردند. «فرحت الله بابر» تصریح کرد: چه کسی پاسخگوی  اقدام احتمالی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، احزاب اپوزیسیون در سنای پاکستان بار دیگر به تصمیم خودسرانه دولت پاکستان مبنی بر اعزام ژنرال راحیل شریف به عنوان فرمانده ائتلاف سعودی اعتراض کردند.

«فرحت الله بابر» تصریح کرد: چه کسی پاسخگوی  اقدام احتمالی این ائتلاف علیه منافع ایران خواهد بود؟

عضو ارشد حزب مردم با انتقاد از اقدام خودسرانه دولت پاکستان گفت: تسهیلاتی که برای راحیل شریف در نظر گرفته شده غیر قانونی است زیرا به هیچ فرمانده ارتشی پس از بازنشستگی این مقدار زمین و اموال داده نشده است.

وی خواستار بررسی دقیق اموال اهدا شده به فرمانده سابق ارتش پاکستان پس از بازنشستگی و قبول فرماندهی ائتلاف سعودی شد.

با ادامه اعتراضاتی که از سوی وی مطرح شد، رئیس سنای پاکستان اعلام کرد این اعتراضات را به پارلمان منتقل خواهد کرد تا نمایندگان پارلمان پاسخگو بوده و پیگیر حل این مسائل باشند.

اعزام راحیل شریف به عربستان در حالی صورت گرفت که پارلمان پاکستان با قاطعیت دولت این کشور را از هرگونه دخالت در جنگ یمن منع کرده بود.

دولت حزب نواز به صورت خودسرانه فرمانده سابق ارتش این کشور را به عربستان اعزام کرد تا فرماندهی ائتلاف سعودی را به دست بگیرد.

این در حالی است که مقامات پاکستان بارها تاکید کرده‌اند که نظامیان این کشور در هیچ عملیاتی خارج از عربستان شرکت نکرده و ضربه‌ای به منافع ایران نخواهند زد.

طی روزهای گذشته شیرین مزاری نماینده تحریک انصاف در پارلمان پاکستان نیز به اعزام مشکوک دسته‌ای از نظامیان پاکستانی به عربستان معترض بود.

به دنبال اعزام راحیل شریف به عربستان بسیاری از احزاب سیاسی و مذهبی واکنش نشان داده و آن را مخالف خواسته 75 درصد مردم پاکستان دانستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.