ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70902
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۹:۱۹
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
تسلط ارتش یمن و انصارالله بر پایگاه‎های مهم در «نهم»، «لحج» و «مارب»

تسلط ارتش یمن و انصارالله بر پایگاه‎های مهم در «نهم»، «لحج» و «مارب»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش یمن و انصارالله طی روزهای اخیرا بر ده‌ها پایگاه مهم عناصر مسلح طرفدار دولت مستعفی این کشور در «نهم»، «لحج» و «مارب» تسلط یافته‌اند. یک منبع نظامی وابسته به ارتش یمن و انصارالله اعلام کرد که نیروهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای ارتش یمن و انصارالله طی روزهای اخیرا بر ده‌ها پایگاه مهم عناصر مسلح طرفدار دولت مستعفی این کشور در «نهم»، «لحج» و «مارب» تسلط یافته‌اند.

یک منبع نظامی وابسته به ارتش یمن و انصارالله اعلام کرد که نیروهای یمنی موفق شدند به طور کامل بر پایگاه‎های عیده شرقی و غربی، المنصاع و تبه عیاش مسلط شوند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش یمن و انصارالله عملیات موفقیت آمیزی را از دو شب پیش آغاز کرده است. این عملیات بامداد جمعه تا ظهر آن گسترده شد و با تسلط بر پایگاه های ذکر شده به پایان رسیده است.

منابع خبری یمن گزارش دادند که با وجود پشتیبانی هوایی و توپخانه‌ای سنگین ائتلاف سعودی، عناصر مسلح وابسته به دولت مستعفی یمن در مقابله با نیروهای ارتش یمن و انصارالله ناکام ماندند.

منابع نظامی میدانی یمن اعلام کردند که نیروهای یمنی به پیشروی خود در منطقه صراوح ادامه داده و حمله به مناطق الضیق و الخانق را آغاز کردند.

منابع میدانی ضمن تاکید بر ادامه پیشروی نیروهای ارتش یمن و انصارالله اعلام کرد که نیروهای یمنی بامداد روز جمعه بر 30 پایگاه در محور نهم مسلط شدند و خط امدادرسانی در جبل صلب و حریب نهم را قطع کردند.

جنبش انصارالله یمن روز جمعه گذشته اعلام کرده بود که با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین و موشک بالستیک یک سامانه دفاع هوایی متعلق به ائتلاف تحت فرماندهی عربستان در یمن را در استان تعز در جنوب غرب این کشور هدف قرار داده است.

عربستان سعودی پس از تهاجم به یمن و مواجهه با قدرت موشکی نیروهای یمنی، اقدام به استقرار سامانه موشکی در مناطق مختلف یمن کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.