ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70925
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
  • 470 بازدید
  • ارسال توسط :
امن‌‌ترین وسیله برای سفر +اینفوگرافیک

امن‌‌ترین وسیله برای سفر +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی برای سفر برنامه ریزی می کنیم می خواهیم امن ترین وسیله حمل و نقل را انتخاب کنیم. گاهی حوادث هوایی و زمینی پیش آمده در سرتاسر دنیا ما را نگران می کند و […]

امن‌ ترین وسیله برای سفر چیست؟+اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی برای سفر برنامه ریزی می کنیم می خواهیم امن ترین وسیله حمل و نقل را انتخاب کنیم. گاهی حوادث هوایی و زمینی پیش آمده در سرتاسر دنیا ما را نگران می کند و می خواهیم هر طور شده از امنیت سفر مطمئن باشیم.

به نظرتان اگر قرار باشد بین قطار و هواپیما یکی را انتخاب کنیم، کدام امنیت بیشتری دارد؟ هواپیما امن تر است یا قطار؟ آمار حوادث این دو وسیله حمل و نقل چه چیزی را نشان می دهد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ  سوال‌تان  را بیابید.

بررسی‌های آماری در آمریکا نشان می دهد که هواپیما و قطار در مقایسه با دیگر وسایل نقلیه کمترین مرگ و میر در حوادث را داشته اند، از این رو از امنیت بیشتری برای مسافرت برخوردارند. همچنین موتورسیکلت و خودروی شخصی بیشترین مرگ و میر را در حوادث داشته اند.

امن‌ ترین وسیله برای سفر چیست؟+اینفوگرافیک

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.