ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70980
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۰۷
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس شورای سیاسی عالی یمن: میلیاردها دلار هزینه کردند و شکست خوردند

رئیس شورای سیاسی عالی یمن: میلیاردها دلار هزینه کردند و شکست خوردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، صالح الصماد در جریان ملاقات با فرماندهان و افسران گارد جمهوری، گارد محافظ رئیس جمهوری و دژبان و نیروهای ویژه یمن در شهر صنعا گفت: همرزمان شما در جبهه های نهم، صرواح، البیضاء، شبوه، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، صالح الصماد در جریان ملاقات با فرماندهان و افسران گارد جمهوری، گارد محافظ رئیس جمهوری و دژبان و نیروهای ویژه یمن در شهر صنعا گفت: همرزمان شما در جبهه های نهم، صرواح، البیضاء، شبوه، تعز، ساحل و مرزها در همه سطوح پیشروی گسترده ای در اکثر مناطق دارند.

وی با اشاره به جنگ روانی ائتلاف متجاوزان به یمن تاکید کرد که با وجود شرایط دشوار و اوضاع اقتصادی، دلاوران به مبارزه خود ادامه می دهند.

الصماد در اشاره به ائتلاف غربیها و حامیان منطقه ای آنها گفت: آنها لیبی، عراق، سوریه و افغانستان را ویران کردند اما نقشه آنها اکنون در یمن زیر گام های شما و همرزمان شما در ارتش و کمیته های مردمی خنثی شده است. پیروزی حتمی است و باید با جدیت اقدام کنیم.

وی افزود: ائتلاف متجاوزان اگر نگوییم بیش از یک تریلیون دستکم صدها میلیارد دلار در این جنگ هزینه کردند که جهان و سازمان های بین المللی را بخرند اما این نقشه آنها در سایه پایداری ملت یمن خنثی شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.