ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 70989
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۴۹
  • 361 بازدید
  • ارسال توسط :
رئیس کمیته انقلابی یمن: هدف الجبیر انحراف افکار است

رئیس کمیته انقلابی یمن: هدف الجبیر انحراف افکار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز یکشنبه شبکه خبری ‘المیادین’، محمد علی الحوثی ضمن هشدار به تداوم ظلم سعودی ها علیه مهاجران یمنی مقیم عربستان، ادعاهای الجبیر نسبت به حمایت از آنها را کذب خواند.عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان جمعه گذشته در سخنانی در پارلمان اروپا در بروکسل، ادعا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز یکشنبه شبکه خبری ‘المیادین’، محمد علی الحوثی ضمن هشدار به تداوم ظلم سعودی ها علیه مهاجران یمنی مقیم عربستان، ادعاهای الجبیر نسبت به حمایت از آنها را کذب خواند.
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان جمعه گذشته در سخنانی در پارلمان اروپا در بروکسل، ادعا کرد که کشورش بیش از یک میلیون پناهنده یمنی را پذیرا شده و برای آنها شغل فراهم کرده است.
علی الحوثی ضمن رد این ادعاها گفت: سخنان الجبیر انحراف افکار عمومی و سرپوش گذاشتن بر ظلم و مصادره حقوق مهاجران یمنی و اخراج آنها از عربستان است.
وی تاکید کرد که پس از گذشت سه سال تجاوز عربستان به یمن، همچنان اقدامات ظالمانه سعودی ها علیه مهاجران یمنی ادامه دارد.
‘علی القحوم ‘ عضو شورای سیاسی ‘جنبش انصار الله یمن’ گفت: الجبیر با انحراف افکار عمومی، سیاست دروغ را در پیش گرفته است .
القحوم افزود: الجبیر تلاش می کند تجاوز به یمن را توجیه کند، در حالی که رژیم سعودی نه تنها به مهاجران یمنی پناه نداده، بلکه آنها را به قتل رسانده است.
ائتلاف عربی- آمریکایی به سرکردگی عربستان از ششم فروردین سال 94 یمن را مورد تجاوز زمینی، هوایی و دریایی قرار داده که تاکنون موجب شهادت بیش از 14 هزار یمنی و زخمی شدن دهها هزار نفر دیگر و ویرانی این کشور مسلمان شده است.
خاورم** 1453**1651

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.