ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71077
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده انگلیس: نباید تهدید موشک های بالستیک در یمن را نادیده بگیریم

نماینده انگلیس: نباید تهدید موشک های بالستیک در یمن را نادیده بگیریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، جاناتان آلن عصر دوشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل که درباره وضعیت یمن برگزار شد، در دفاع از قطعنامه پیشنهادی انگلیس افزود: شورای امنیت مدتهاست که وضعیت بحرانی یمن را مورد توجه قرار داده است. این درگیری، فضای فعالیت برای تروریست […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، جاناتان آلن عصر دوشنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل که درباره وضعیت یمن برگزار شد، در دفاع از قطعنامه پیشنهادی انگلیس افزود: شورای امنیت مدتهاست که وضعیت بحرانی یمن را مورد توجه قرار داده است. این درگیری، فضای فعالیت برای تروریست ها فراهم کرده و باعث تنش منطقه ای شده است.
وی ادامه داد: با وجود اینکه موضوع بحران سوریه نیز وجود دارد، یمن نباید فراموش شود. تحریم های سازمان ملل ابزاری ویژه هستند که برای بحران های بین المللی استفاده می شوند.
معاون نماینده انگلیس اضافه کرد: ما نباید تهدید بزرگ موشک های بالستیک در یمن را نادیده بگیریم. دو حمله به غیرنظامیان توسط موشک های بالستیک از یمن به عربستان سعودی قابل پذیرش نیست.
آلن اظهار کرد: ایران جلوی ارسال مستقیم یا غیرمستقیم موشک های بالستیک به یمن را نگرفته است و بر اساس گزارش ها ایران از قطعنامه 2216 تخلف کرده است.
وی تصریح کرد: ما باید نشان بدهیم که ایران یا هر کشور دیگری که چنین تخلفاتی بکند باید پاسخگو باشد. این قطعنامه پیشنهاد ارسال کمک های انسانی به تمام یمن را می دهد.
سفیر انگلیس اظهار کرد: امسال سال مهمی ست. لازم است تلاش ها برای رسیدن به راه حل سیاسی را دوبرابر کنیم و تمام طرف های باید در این راستا تلاش کرده و از تنش پیشگیری کند. تحریم ها باید علیه کسانی که به دنبال خشونت هستند، اعمال شود.
آلن تاکید کرد: امروز باید نشان دهیم که ما در این شورا متحد هستیم و استقلال متخصصان سازمان ملل را تشخیص می دهیم. امروز باید پیام واضحی به کسانی بدهیم که به خشونت در یمن دامن می زنند.
وی از اعضای شورای امنیت خواست تا به قطعنامه پیشنهادی آن ها رای بدهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، قطعنامه پیشنهادی انگلیس با وتوی روسیه در شورای امنیت به تصویب نرسید.
اروپام*1429

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.