ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71115
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۶:۰۸
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگ با تروریسم تمام شدنی نیست

جنگ با تروریسم تمام شدنی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی العامری دبیرکل سازمان بدر در مراسم اولین سالگرد بزرگداشت شهادت ابوطه الناصری (از فرماندهان شهید الحشد الشعبی در نبرد با داعش) که در استان ذیقار در جنوب عراق برگزار شد، گفت: به لطف فتوای جهاد کفایی و […]

جنگ با تروریسم تمام شدنی نیستبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی العامری دبیرکل سازمان بدر در مراسم اولین سالگرد بزرگداشت شهادت ابوطه الناصری (از فرماندهان شهید الحشد الشعبی در نبرد با داعش) که در استان ذیقار در جنوب عراق برگزار شد، گفت: به لطف فتوای جهاد کفایی و لبیک مردم عراق و مجاهدان گروه های مختلف مقاومت توانستیم گروهک جنایتکار داعش را شکست دهیم.

وی افزود: برخی می گویند ما فقط به یمن نیروهای زیاد الحشد الشعبی پیروز نشدیم، اما در حقیقت پیروزی بر داعش به یمن توانمندی های اطلاعاتی، جنگی و پزشکی، و سیستم های ارتباطی و مهندسی نظامی بدست آمد.

العامری در این زمینه همچنین به عنصر مهم سازماندهی قوی میان نیروهای عمل کننده علیه تروریست های داعش اشاره کرد.

رئیس ائتلاف انتخاباتی الفتح تاکید کرد: جنگ با تروریسم تمام شدنی نیست. بعضی ها فکر می کنند جنگ با تروریسم تمام شده است، اما مرجعیت بزرگوار تاکید می کند اندیشه افراطی تکفیری ها همچنان باقی است و این مستلزم آن است که با این اندیشه تروریستی به طور مداوم مبارزه کنیم تا تروریسم پس از شکست نظامی خود باردیگر زمینه بازگشت پیدا نکند.

تاکید العامری بر نقش حشد الشعبی و نیز تداوم قدرت و اقتدار آن در حالی است که جریان آمریکایی و سعودی در عراق و منطقه، در ماه های اخیر حملات سیاسی و تخریبی خود علیه نیروی بسیج مردمی عراق را از بیم محبوبیت و توسعه نفوذ سیاسی این نیروها در میان مردم عراق افزایش داده اند.

آمریکا که رهبری خودخوانده گروه موسوم به ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش (در عراق و سوریه) را بر عهده دارد، بلافاصله پس از شکست نظامی داعش، برخی گروه های الحشد الشعبی عراق که نقش کلیدی در این شکست داشتند را در لیست گروه های تروریستی قرار داد.

واشنگتن اخیرا نیز به بهانه این که الحشد الشعبی چند تانک پیشرفته آمریکایی که به بغداد فروخته را در اختیار دارد خواستار بازگشت آنها به ارتش عراق شد.

لحن مداخله جویانه و تهدیدات آمریکا در این خصوص طی روزهای اخیر بازتاب گسترده ای در رسانه ها و محافل سیاسی عراق داشته است.

عراقی ها این اقدامات آمریکا را نشانه انتقام گیری واشنگتن از مردم عراق برای موفقیت در شکست داعش و ناکام گذاشتن پروژه تجزیه عراق ودیگر کشورهای منطقه توسط این گروه تروریستی تکفیری قلمداد کرده اند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.