ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71123
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۴۳
  • 330 بازدید
  • ارسال توسط :
ریاض برای تداوم فجایع در یمن نیاز به نیروی نظامی دارد؛ دفاع از حرمین بهانه است

ریاض برای تداوم فجایع در یمن نیاز به نیروی نظامی دارد؛ دفاع از حرمین بهانه است

«علامه راجا ناصر عباس جعفری» دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد گفت: اعزام نیروی نظامی به عربستان با اوضاع داخلی و بحران پیش آمده برای پاکستان مطابقت ندارد. وی افزود: اماکن مقدسه در عربستان در معرض خطر نیستند. آل سعود برای تداوم کشتار و قتل‌عام مردم […]

«علامه راجا ناصر عباس جعفری» دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد گفت: اعزام نیروی نظامی به عربستان با اوضاع داخلی و بحران پیش آمده برای پاکستان مطابقت ندارد.

وی افزود: اماکن مقدسه در عربستان در معرض خطر نیستند. آل سعود برای تداوم کشتار و قتل‌عام مردم مظلوم یمن نیاز به نیروی نظامی دارد و مباحث مطرح شده از سوی این رژیم در مورد دفاع از اماکن مقدسه در مکه و مدینه، بهانه‌ای بیش نیست.

جعفری تأکید کرد: پاکستان به جای کمک به ریاض برای شعله ور کردن جنگ یمن باید نقش میانجی را بازی کند و در راستای صلح بین دو کشور گام بردارد.

دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین اظهار داشت: به جای شرکت در جنگ دو کشور مسلمان باید به فکر آشتی دادن آن‌ها باشیم.

علامه راجا ناصر عباس جعفری گفت: ما باید از گذشته پند بگیریم شرکت در جنگ نیابتی دیگران همیشه به ضرر پاکستان تمام شده است بنابراین چرا باید اشتباهات خود را تکرار کنیم.

وی افزود: به علت ناکامی پاکستان در اجرای سیاست خارجی درست و شرکت در جنگ نیابتی دنیای امروز حاضر نیست صداقت اسلام‌آباد برای مبارزه با تروریسم را بپذیرد.

دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین ادامه داد: علاوه بر آمریکا سایر کشورها نیز به پاکستان اعتماد ندارند و نزدیک بود نام این کشور به عنوان کشورهای حامی تروریسم ثبت شود.

علامه جعفری گفت: در شرایط فعلی که پاکستان از همه جهت تحت فشار قرار دارد باید با تدبیر و فراست خطر دشمنان خارجی را برطرف کند نه اینکه با شرکت در یک جنگ دیگر بر مشکلات خود بیفزاید.

وی افزود: بسیار مضحک است این توجیه را بپذیریم که پاکستان فقط کارد آموزشی به عربستان اعزام می‌کند و ریاض از نیروهای پاکستانی برای پیشبرد اهداف خود در یمن استفاده نخواهد کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.