ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71170
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۳۵
  • 118 بازدید
  • ارسال توسط :

ماموریت ویژه شهید در کربلا پس از شهادت!

صراط: ام‌البنین حسینی همسر شهید مدافع حرم «علیرضا توسلی» با اشاره به خصوصیات اخلاقی «ابوحامد» اظهار داشت: بارز‌ترین ویژگی ابوحامد متانت، پاکی، توکل و توسل وی بود. علیرضا مهربانی و محبت ویژه‌ای به فرزندان خود داشت و آنان را دایم مورد تفقد قرار می‌داد. ابوحامد حتی در سخت‌ترین شرایط مالی و اقتصادی شاکر پروردگار بود. به […]

صراط: ام‌البنین حسینی همسر شهید مدافع حرم «علیرضا توسلی» با اشاره به خصوصیات اخلاقی «ابوحامد» اظهار داشت: بارز‌ترین ویژگی ابوحامد متانت، پاکی، توکل و توسل وی بود. علیرضا مهربانی و محبت ویژه‌ای به فرزندان خود داشت و آنان را دایم مورد تفقد قرار می‌داد. ابوحامد حتی در سخت‌ترین شرایط مالی و اقتصادی شاکر پروردگار بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از تسنیم، وی ضمن بیان برخی دیگر از ویژگی‌های اخلاقی شهید افزود: در نوجوانی در جنگ کردستان شرکت می‌کند. ابوحامد همیشه از این‌که خداوند به وی توفیق حضور و دفاع از کشور را به وی عطا نموده، خرسند بود و نقل می‌کرد، «هیچ‌گاه ایمان و اخلاص رزمندگان و لذت بیدار شدن در نیمه شب‌های جبهه و مشاهده سبقت گرفتن آن‌ها برای نماز خواندن و واکس زدن کفش‌های همرزمان خود را فراموش نمی‌کند». وی بسیار اندک صحبت می‌کرد و می‌گفت، «دوست دارم معامله‌ای را که با خدا کرده‌ام، در سینه خود حفظ کنم و تا زمانی‌که ضرورت نباشد، آن‌را برای کسی نقل نکنم».

همسر شهید توسلی در خصوص ولایت‌پذیری ابوحامد بیان کرد: شهید دایم پیگیر صحبت‌ها و سخنرانی‌های حضرت آقا بود و همیشه می‌گفت، «خدا توفیق بدهد که سرباز حضرت آقا باشیم». وی با احترام خاصی حضرت آقا را خطاب می‌کرد و معتقد بود، ایشان نایب امام زمان (عج) هستند.

حسینی با اشاره به ارادت ویژه شهید به حضرت زهرا (س) تصریح کرد: ابوحامد همیشه می‌گفت، «اگر فاطمه نبود، دنیا نبود». وی دایم پیرامون زندگی حضرت زهرا (س) مطالعه می‌کرد و می‌گفت، «محب اهل بیت (ع) باید در تمام لحظات پیرو باشد و این پیروی فقط با پوشیدن لباس عزا و گریه نیست، بلکه در رفتار هم باید محب بود».

همسر شهید با بیان علت نام‌گذاری تیپ مدافعان افغانی از حرم اهل بیت (ع) به فاطمیون ادامه داد: در اوایل تشکیل تیپ فاطمیون، ابوحامد با مشورت با همرزمان خود به این نتیجه رسید که چون سرباز‌های خانم فاطمه زهرا (س) و مدافعان حریم حضرت زینب (س) هستند، بهترین نام برای گروه‌‎شان، نام مزین به نام حضرت زهرا (س) است و در نتیجه نام فاطمیون انتخاب شد.

وی با اشاره به مطالبی که همرزمان شهید پس از شهادت از ابوحامد نقل کردند، ابراز داشت: همرزمان شهید می‌گفتند، ابوحامد مثل فرمانده نبود، بلکه همچون یک نیروی عادی رفتار می‌کرد و هیچ‌گاه خود را بالاتر از بقیه نمی‌دانست؛ همین تواضع باعث شده بود، همه وی را دوست داشته باشند.

حسینی افزود: یکی از دوستان در ایام نزدیک محرم درحالی‌که از شهادت ابوحامد آگاه بوده است، در خواب شهید را با لباس رزم می‌بیند و می‌پرسد، شما که در سوریه بودید، چرا الان کربلا هستید؟ و شهید پاسخ می‌دهد، اکنون حوزه فعالیت ما در کربلا است. این خواب نشان می‌دهد، شهدا حتی پس از شهادت نیز رزمنده و در تلاش برای فراهم‌سازی مقدمات ظهور حضرت امام زمان (عج) هستند. من معتقدم رسالت شهدا پس از شهادت برای رفع موانع ظهور سنگین‌تر شده است.

همسر شهید توسلی در پایان بیان کرد: ابوحامد متولد 1351 در افغانستان بود و پس از دو سال در پنجمین مرتبه اعزام خود به سوریه در تاریخ 9 اسفند 1393 به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید. هرچند که ظاهرا ابوحامد در کنار ما نیست، اما همیشه حضور معنوی وی را احساس می‌کنیم. از شهید توسلی سه فرزند به نام‌های «فاطمه»، «حامد» و «طوبی» به یادگار مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.