ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71218
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۲
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
گفتگوی تلفنی ظریف و وزیر خارجه بولیوی

گفتگوی تلفنی ظریف و وزیر خارجه بولیوی

خبرگزاری فارس: وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بولیوی امشب تلفنی گفتگو کردند. روابط دوجانبه، مسائل بین المللی و موضع اصولی بولیوی در رای منفی به قطعنامه یمن محورهای اصلی این گفتگوی تلفنی بود. ظریف همچنین امشب با سرگئی لاوروف همتای روس خود تلفنی گفتگو کرد. طرفین در این گفتگو که دقایقی پیش انجام […]

خبرگزاری فارس: وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و بولیوی امشب تلفنی گفتگو کردند.

روابط دوجانبه، مسائل بین المللی و موضع اصولی بولیوی در رای منفی به قطعنامه یمن محورهای اصلی این گفتگوی تلفنی بود.

ظریف همچنین امشب با سرگئی لاوروف همتای روس خود تلفنی گفتگو کرد. طرفین در این گفتگو که دقایقی پیش انجام شد در خصوص روابط دوجانبه، دریای خزر، مسائل منطقه ای و نیز اقدام اصولی روسیه در وتوی قطعنامه یمن گفتگو و تبادل نظر کردند.

لازم به ذکر است در جلسه اخیر شورای امنیت برای رای گیری درباره قطعنامه پیشنهادی انگلستان درباره یمن، روسیه و بولیوی رای منفی دادند و با وتوی روسیه این قطعنامه تصویب نشد. چین و قزاقستان هم به این قطعنامه رای ممتنع دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، شورای امنیت سازمان ملل شامگاه دوشنبه هفتم اسفند ماه برای بررسی پیش‌نویس‌های 2 قطعنامه علیه یمن، تشکیل جلسه داد.

پیش‌نویس قطعنامه اول به پیشنهاد انگلیس و با هدف اعمال فشار علیه ایران درپی ادعاهای ارسال سلاح برای انصارالله، بود که توسط روسیه وتو شد.

پیش‌نویس قطعنامه دوم به پیشنهاد روسیه اما صرفا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی یمن تا فوریه 2019 بود که با 15 رای تصویب شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.