ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71305
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲:۰۱
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
لاوروف: نسبت به ادامه درگیری‌ها در یمن به شدت نگرانیم

لاوروف: نسبت به ادامه درگیری‌ها در یمن به شدت نگرانیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه با اشاره به نگرانی‌ها درباره ادامه درگیری‌ها در یمن بر ضرورت تلاش جامعه بین‌المللی برای حل ‌و فصل بحران در این کشور تاکید کرد. لاوروف در گفت‌وگو با روزنامه اتیوپیایی «ریپورتر» در این باره گفت: «نسبت به حل‌و‌فصل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه با اشاره به نگرانی‌ها درباره ادامه درگیری‌ها در یمن بر ضرورت تلاش جامعه بین‌المللی برای حل ‌و فصل بحران در این کشور تاکید کرد.

لاوروف در گفت‌وگو با روزنامه اتیوپیایی «ریپورتر» در این باره گفت: «نسبت به حل‌و‌فصل درگیری‌های طولانی مدت در یمن ناامید نشده‌ایم اما باید به این واقعیت توجه داشته باشیم که حل بحران جنگ یمن یک شبه امکان‌پذیر نیست.»

وی افزود: «طرف‌های درگیر در یمن آماده بازگشت به میز مذاکره برای فائق آمدن بر اختلافات موجود نیستند. همین موضوع باعث به تعویق افتادن روند حل و فصل بحران می‌شود. بر همین اساس، نباید ناامید شویم و به تلاش‌های خود برای رسیدن به راه‌حل در این کشور ادامه دهیم.»

لاوروف گفت: «ما به ضرورت ادامه تلاش‌ها از سوی جامعه بین‌المللی و در راس آن سازمان ملل اطمینان کامل داریم و از طرف‌های یمنی می‌خواهیم تا با دوری از خشونت پشت میز گفت‌وگوها بنشینند.»

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.