ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71318
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۷:۳۴
  • 201 بازدید
  • ارسال توسط :
الجزیره:حمله مسلحان مورد حمایت امارات به دفاتر رسانه ها درجنوب یمن

الجزیره:حمله مسلحان مورد حمایت امارات به دفاتر رسانه ها درجنوب یمن

الجزیره با انتشار فیلمی که توسط دوربین های مدار بسته ثبت شده بود افزود: افراد مسلح سوار با یک دستگاه خودرو وارد محل دفتر یکی از رسانه های یمن شده وآن جا را به آتش کشیدند که در این میان برخی کارکنان زخمی شدند.اتحادیه روزنامه نگاران یمن با صدور بیانیه ای ضمن خطرناک ومجرمانه توصیف […]

الجزیره با انتشار فیلمی که توسط دوربین های مدار بسته ثبت شده بود افزود: افراد مسلح سوار با یک دستگاه خودرو وارد محل دفتر یکی از رسانه های یمن شده وآن جا را به آتش کشیدند که در این میان برخی کارکنان زخمی شدند.
اتحادیه روزنامه نگاران یمن با صدور بیانیه ای ضمن خطرناک ومجرمانه توصیف کردن حمله به دفاتر رسانه ها در شهر عدن، آن را به شدت محکوم کرد.
روزنامه الشرق قطر نیز نوشت: فعالان شبکه های اجتماعی ضمن محکوم کردن این اقدامات، دلیل این حملات به موسسه های رسانه ای وروزنامه نگاران در جنوب یمن را، انتقاد آن ها از فعالیت های نیروهای امنیتی مورد حمایت امارات در استان های جنوبی وپوشش اخبار تعرض به روزنامه نگاران دانستند.
روز چهارشنبه گذشته نیز افراد مسلح ناشناس با شلیک خمپاره به فرستنده رادیو ‘بندر عدن’ واقع در غرب استان عدن که تنها سه هفته است راه اندازی شده موجب قطع برنامه های آن شدند.
الشرق افزود: تجاوزها به روزنامه نگاران وموسسات رسانه ای در جنوب یمن طی ماه گذشته افزایش یافته است به طوری که ‘عوض کشمیم ‘روزنامه نگار یمنی در 21 فوریه گذشته (2 اسفند ) در شهر المکلا در استان حضرموت به دلیل انتقاد از مداخله امارات در استان های جنوبی یمن بازداشت ومورد شکنجه قرار گرفت.
یمن از ششم فروردین سال 94 تاکنون مورد تجاوز ائتلاف عربی – آمریکایی به سرکردگی عربستان ومشارکت امارات وچند کشور عربی دیگر قرار دارد که در آن بیش از 14 هزار یمنی کشته وده ها هزار نفر دیگر زخمی شده اند.
خاورم** 1453 *1049

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.