ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71367
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
  • 440 بازدید
  • ارسال توسط :
دشمنان کشور‌های اسلامی را موش آزمایشگاهی قرار داده‌اند

دشمنان کشور‌های اسلامی را موش آزمایشگاهی قرار داده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی،یکی از مراجع تقلید شیعیان در درس تفسیر خود در مسجد اعظم قم با محکومیت شدید جنایات آل سعود در یمن، اظهار داشت: فرعون دست و پای مردم را قطع می‌کرد و فرزندان را می‌کشت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی،یکی از مراجع تقلید شیعیان در درس تفسیر خود در مسجد اعظم قم با محکومیت شدید جنایات آل سعود در یمن، اظهار داشت: فرعون دست و پای مردم را قطع می‌کرد و فرزندان را می‌کشت و زنان را بی‌سرپرست می‌کرد و امروز هم آل سعود بدتر از این را بر سر مردم یمن آورده است.
وی ادامه داد: روزانه چندین بمب بر سر مردم می‌ریزند و کودکان را می‌کشند و سالانه هم چندین همایش در سازمان ملل برگزار می‌شود، ولی کسی واکنشی به این جنایات نشان نمی‌دهد.
استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه جنایات این‌ها به مراتب بدتر از فرعون است، اظهار داشت: دشمنان و مستکبران کشور‌های اسلامی را موش آزمایشگاهی قرار داده‌اند و سلاح‌های خود را بر سر مردم یمن و غزه امتحان می‌کنند.
وی با بیان اینکه کسانی که اخیراً حضور رهبری آمدند همین پیام را دریافت کردند که به فکر یمن و فلسطین باشید، تأکید کرد: بیش از ۷۰ سال است که در فلسطین مردم را از سرزمین خود بیرون کرده‌اند و نباید نسبت به جنایات اسرائیل ساکت باشیم.
آیت الله جوادی آملی اضافه کرد: قرآن کتابی است که برای امروز ما هم پیام دارد و همه را به مقابله با ظلم و حمایت از مظلوم دعوت می‌کند.
وی تأکید کرد: قرآن فرمود: شما باید با دشمن اصلی خود یعنی استکبار و صهیونیست مبارزه کنید، ولی اگر امید به اصلاح برخی از کفار دارید با آنان مسالمت آمیز زندگی کنید.
این مفسر قرآن کریم اضافه کرد: در برخی آیات بیان شده که مشترکین و کفار باید از شما بهراسند یعنی طوری زندگی کنید که آنان از شما بترسند نه اینکه به جنگ آنان بروید و حمله کنید.
وی تأکید کرد: مسلمانان اگر مانند کوه مقاوم باشند آنان جرئت طمع به کشور‌های آنان را نخواهند داشت.
آیت الله جوادی آملی اظهار داشت: ما مأمور به حمله نیستیم، ولی باید با استقلال و امنیت زندگی کنیم و کسی هم نباید جرئت بر هم زدن نظم و امنیت جامعه را داشته باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.