ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7138
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
  • 446 بازدید
  • ارسال توسط :
خرید بلیت دویست هزارتومانی برای فیلم مدافع حرم

خرید بلیت دویست هزارتومانی برای فیلم مدافع حرم

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه اکران‌های بلیتی جشنواره عمار، کارمندان پالایشگاه پارس جنوبی هم میزبان «هنگامه»، اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم شدند. روح الله اسماعیلی از کارمندان شرکت مجتمع پارس جنوبی در این باره گفت: از سال گذشته برای اکران جشنواره ثبت نام کرده بودم و امسال […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه اکران‌های بلیتی جشنواره عمار، کارمندان پالایشگاه پارس جنوبی هم میزبان «هنگامه»، اولین فیلم داستانی درباره مدافعان حرم شدند.

روح الله اسماعیلی از کارمندان شرکت مجتمع پارس جنوبی در این باره گفت: از سال گذشته برای اکران جشنواره ثبت نام کرده بودم و امسال بعد از اطلاع شروع اکران فیلم «هنگامه»، تصمیم به اکران اولین اثر داستانی مدافعان حرم گرفتم.

وی در خصوص انگیزه‌اش از اکران این فیلم اظهار داشت: معتقدم دفاع از حرم حضرت زینب که در واقع دفاع از محور مقاومت شیعی است و چون خودم را از جامانده‌های مدافع حرم می‌دانستم، دوست داشتم تا کاری هر چند کوچک در این مسیر انجام دهم و به نظرم رسید که اولین فیلم با موضوع مدافعان حرم، بهترین راه برای ادای دِینم است.

اسماعیلی بیان کرد: برای تبلیغات سه الی چهار روز زمان داشتیم و با بنرهایی که در سطح پالایشگاه زده شد و پیامکی که از طریق واحد آموزشگاه پالایشگاه به کارمندان ارسال شد، تبلیغات را انجام دادیم و با همکاری واحد آموزش در ساختمان این واحد در پالایشگاه دوم پارس جنوبی اولین اکران «هنگامه» را برگزار کردیم.

اکران کننده عمار در خصوص بلیط فروشی و آمار فروش فیلم عنوان کرد: بخاطر کمک به انجام کارهای فرهنگی مشابه و اینکه مردم به سمت صرف هزینه در زمینه کارهای فرهنگی ارزشی ترغیب شوند و این موضوع در سبد اقتصادی خانوار لحاظ شود، اقدام به فروش بلیط کردیم و با توضیحی که دراین‌باره دادیم در نهایت با استقبال دوستان مبلغ 310 هزار تومان بلیط فروشی شد.

وی با اشاره به اتفاق بی نظیری که در این اکران رخ داد، عنوان کرد: یکی از حاضران به تنهایی 200 هزار تومان برای یک بلیط پرداخت کرد.

این فعال فرهنگی در همین راستا ادامه داد: گفته بودیم تا کسانی که بلیط می‌گیرند، خودشان را معرفی کنند ولی این شخص، چنین کاری نکرند و الان مشخص نیست که چه کسی به این صورت بلیط خریده است، فقط گفتند که این مبلغ برای ساخت فیلم های مشابه استفاده شود.

اسماعیلی افزود: یکی از فرزندان شهدای دفاع مقدس هم که هنگام تماشای فیلم، به شدت منقلب شده بودند، در حین اکران، گریه می‌کردند و دیگر دوستان هم از فیلم رضایت داشتند.

وی با اشاره به استمرار اکران «هنگامه» در عسلویه خاطرنشان کرد: اکران «هنگامه» در پالایشگاه شماره یک هم قطعی شده است و در صدد هستیم برای اکران در مساجد شهرک های مسکونی و سطح شهرستان هم برنامه ریزی کنیم. همچنین روحانی مسجد یکی از روستاهای اطراف هم برای اکران فیلم در روستا اقدام کردند.

اسماعیلی در پایان اظهار داشت: این فیلم که دغدغه‌های مدافعان حرم، قبل از حضور در جبهه‌های جنگ با تروریست‌ها را روایت می‌کند، نشان می‌دهد که این عزیزان هم مثل دیگران، عاشق زندگی و خانواده‌های خود هستند و گاهی ممکن است حتی از تمکن مالی خوبی هم برخوردار باشند ولی علی‌رغم این مسئله، برای دفاع از حرم به جبهه ها می‌روند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن