ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71471
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل از 11 مادر شهید مدافع حرم رشت در صحن شورا

تجلیل از 11 مادر شهید مدافع حرم رشت در صحن شورا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم رشت به منظور تکریم از مادران شهدا و فرارسیدن روز مادر از سوی شورای اسلامی این کلانشهر برگزار شد.مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در این مراسم بیان داشت: نمی توانیم نقش پرافتخار مادران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، تجلیل از مادران شهدای مدافع حرم رشت به منظور تکریم از مادران شهدا و فرارسیدن روز مادر از سوی شورای اسلامی این کلانشهر برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در این مراسم بیان داشت: نمی توانیم نقش پرافتخار مادران و همسران شهدا را در تاریخ پرافتخار کشورمان فراموش کنیم.
عبدالله پاکاری اظهار داشت: مادران و همسران شهدا در شکل گیری انقلاب، ادامه این راه به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس، پاسداشت ارزش ها و اصول انقلاب و دفاع از حریم اهل بیت نقش قابل توجه ای داشته و دارند.
وی با اشاره به 33 شهیده استان گیلان و حضور این قشر در میدان رزم خاطر نشان کرد: مهمتر از همه صبر و تحمل مادران و همسران شهدا پس از شهادت عزیزانشان است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان داشت: ترویج این فرهنگ بیشتر از هر چیزی توانسته و می تواند مشکلات کشور را مرتفع کند و بهترین شیوه در فرهنگ ایثار و شهادت توجه به یادگاران شهدا است.
وی در ادامه با بیان اقدامات خوب شورا و شهرداری کلانشهر رشت در حوزه ایثارگران و شهدا خاطرنشان کرد: در برگزاری مراسم ها، نام گذاری معابر، نصب تابلوها و یادمان شهدا اقدامات خوبی انجام گرفته است.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز با بیان اینکه این مراسم به پاس احترام به مادران شهدا برگزار شده، اظهار کرد: البته برگزاری این مراسم ها در مقابل ایثار و فداکاری مادران شهدا، ناچیز است.
سید امیرحسین علوی خاطر نشان کرد: ما به یاد شما مادران شهدا هستیم، هر چند کوتاهی ما در رسیدگی به مسایل و امور مربوط به خانواده های شهدا زیاد است.
وی با اشاره به اشک مادران شهدا در این مراسم بیان کرد: با حضور شما فضای معنوی در صحن شورا حاکم شده و امیدواریم که حضور ارزشمند شما مادران شهدا در هر چه بیشتر نزدیک شدن دل های اعضای شورا برای پیشبرد امور، موثر باشد.
حامد عبداللهی فرزند شهید و از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در سخنانی با بیان این که تنها انتظار خانواده شهدا حفظ احترام و گرامیداشت یاد و خاطره شهداست، افزود: امروز دغدغه خانواده شهدا انتقال ارزش های شهدا به نسل های بعد است.
وی آسایش و آرامش امروز کشور را مدیون رشادت و فداکاری های شهدا دانست و بیان داشت: تنها نباید در مناسبت های خاص ، خانواده های شهدا را یادآوری کنیم.
احمد رمضانپور نرگسی برادر دو شهید و از اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این مراسم سخنانی درباره فداکاری های شهدا و ضرورت احترام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد.
7286/2007

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.