ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71532
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
  • 160 بازدید
  • ارسال توسط :
خراسان رضوی|دشمن تمرکز خود را متوجه سرمایه‌گذاری در جنگ نرم کرده است

خراسان رضوی|دشمن تمرکز خود را متوجه سرمایه‌گذاری در جنگ نرم کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سبزوار، سردار مجتبی غفورپور ظهر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم سبزواری گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم مهدی موحدنیا اظهار داشت: دشمن به خوبی می‌داند که در نبرد سخت، حریف جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود و نمی‌تواند به کشور ضربه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سبزوار، سردار مجتبی غفورپور ظهر امروز در یادواره شهدای مدافع حرم سبزواری گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم مهدی موحدنیا اظهار داشت: دشمن به خوبی می‌داند که در نبرد سخت، حریف جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود و نمی‌تواند به کشور ضربه وارد کند، به همین منظور تمام تلاش خود را معطوف به نبرد نرم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده ابزاری از بانوان به عنوان یک حربه در نبرد نرم اتفاق جدیدی نیست اما در مدت اخیر این استفاده ابزاری افزایش یافته است. 

غفورپور با بیان اینکه متاسفانه برخی در کشور نیز نسبت به تحرکات صورت گرفته در زمینه خدشه‌دار شدن فرهنگ حجاب و عفاف واکنش‌های مثبتی نشان داده‌اند، عنوان کرد: این افراد دلداده غرب هستند و مشغول فراهم کردن تحرکاتی برای زیرپا گذاشتن ارزش حجاب و خدشه‌دار کردن آن هستند.

وی یادآور شد: این موضوع بصیرت و توجه ما را می‌طلبد که نگذاریم دشمن در جمهوری اسلامی به اهداف خود در حوزه جنگ نرم دست پیدا کند.

جانشین سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه عربستان سعودی و کشور مرتجع عرب منطقه زمینه ساز تروریسم در منطقه هستند عنوان کرد: بیش از 200 میلیارد از دلارهای سعودی و دیگر رژیم‌های مرتجع عرب در جنگ سوریه هزینه شد تا این کشور از محور مقاومت جدا شود؛ مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم در دفاع از ارزش‌ها در سوریه چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نداد.

وی عنوان کرد: براساس گزارشات خود آمریکایی‌ها، در برخی موارد از نبرد سوریه فرماندهان بلندمرتبه آمریکایی با پشتیبانی‌های لجستیکی و طراحی های صحنه جنگ به کمک تروریست ها می آمدند که بازهم نتوانستند در این میدان پیروز شوند و امروز دفاع از سوریه، دفاع از تفکر مقاومت در برابر زیاده‌خواهان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.