ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 71534
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
انتشار ۲۵ کتاب ویژه شهدای فاطمیون

انتشار ۲۵ کتاب ویژه شهدای فاطمیون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، «جانمراد احمدی» مدیر نشر دارخوین با اعلام خبر انتشار 25 عنوان کتاب در خصوص شهدای مدافع حرم فاطمیون اظهار داشت: این کتاب ها ویژه شهدای مدافع حرم استان اصفهان است که در مرحله فنی چاپ و انتشار قرار دارند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، «جانمراد احمدی» مدیر نشر دارخوین با اعلام خبر انتشار 25 عنوان کتاب در خصوص شهدای مدافع حرم فاطمیون اظهار داشت: این کتاب ها ویژه شهدای مدافع حرم استان اصفهان است که در مرحله فنی چاپ و انتشار قرار دارند. این کتاب ها به زودی رونمایی و در اردیبهشت ماه وارد بازار کتاب می شوند.

درباره نشر دارخوین بیشتر بدانیم:

کتابِ «مداحی که فرمانده بود» آماده شد خاطرات مادر سه شهید کتاب شد بازخوانی روایت تشییع شهیدان غواص در «روز دیدار» نشر دارخوین از نویسندگان دفاع مقدس میزبانی می کند

وی با بیان اینکه بسیاری از شهدای مدافع حرم استان اصفهان از لشکر فاطمیون هستند، بیان داشت: استان اصفهان افتخار دارد که میزبان بیش از یک صد شهید فاطمیون به همراه 33 شهید مدافع حرم ایرانی باشد. انتشارات دارخوین همزمان با نشر کتاب برای کلیه شهدای مدافع حرم ایرانی استان اصفهان با طراحی پروژه ای اقدام به تولید و نشر کتاب برای شهدای فاطمیون استان اصفهان کرد.

کتاب ویژه شهدای فاطمیون

مدیر نشر دارخوین با توضیح بیشتر در خصوص این کتاب ها گفت: هر کتاب در قطع خشتی و رقعی در حدود 100 صفحه شامل خاطرات و روایت هایی از زندگی هر شهید از کودکی تا زمان شهادت است که توسط نویسنده افغانستانی «معصومه حلیمی» به نگارش درآمده است.

احمدی تصریح کرد: همچنین با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان طرح دانشنامه شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون آغاز شده است که طی آن اطلاعات کلیه شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون اصفهان در این دانشنامه گردآوری می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.