ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7154
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای گوهرشاد را باید شهدای مدافع عفاف و حجاب نامید

شهدای گوهرشاد را باید شهدای مدافع عفاف و حجاب نامید

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز:به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفتگویی با امام جمعه شهر امام.ره. حجت الاسلام و المسلمین فیض الاسلام درباره حادثه مسجد گوهرشاد و بیان ماهیت آن، انجام دادیم که مشروح آن را در ذیل میخوانید: حجت الاسلام والمسلمین فیض […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز:به مناسبت هفته عفاف و حجاب گفتگویی با امام جمعه شهر امام.ره. حجت الاسلام و المسلمین فیض الاسلام درباره حادثه مسجد گوهرشاد و بیان ماهیت آن، انجام دادیم که مشروح آن را در ذیل میخوانید:

حجت الاسلام والمسلمین فیض الاسلام تشریح کرد:بعد از اینکه امان الله خان در افغانستان، اتا ترک در ترکیه و رضا شاه پهلوی در ایران، بزرگی و شرافت خود را در این دیدند که ارادت و نوکری خود را به غرب و اربابان بی دین خود نشان دهند و ثابت کنند، شروع کردند به آوردن سوغات های غربی و فرنگی، که یکی از آنها بی حجابی و بی بندباری بود.

فیض الاسلام تصریح کرد:البته اتا ترک و امان الله در کار خودشان مقداری موفق شدند، ولیکن امت مسلمان و غیور ایران چون سرلوحه کارشان را تبعیت از مراجع و علماء عامل قرار داده بودند، سرتعظیم در مقابل شاه قلدر خم نکردند بلکه در مقابلش مردانه ایستادند.

امام جمعه شهر امام.ره. ادامه داد:در قم و حرم حضرت معصومه.س. وقتی همسر و دختران شاه با بی حیایی کامل و بدون حجاب حرمت حرم را شکستند، مرحوم آیت الله بافقی معترض میشوند و از آن ها میخواهد که حرم را ترک کنند، خبر به شاه می رسد و او با جسارت به علماء و توهین به دین و آموزه های دین، در مقابل مردم، آیت الله را زیر مشت و لگد و تازیانه میگیرد.

فیض الاسلام گفت:در مشهد الرضا.ع. هم هزاران نفر از مردان و زنان غیور و عفیف در مسجد گوهرشاد و باقی صحن ها و رواق ها تجمع می کنند و اعتراض خود را به شاه ثابت میکنند. مرحوم آیت الله بهلول منبر می روند و مردم را از این خطر بی دینی بیشتر آگاه می کنند.

وی درباره حادثه مسجد گوهرشاد گفت:قشون رضاه شاه به مسجد حمله میکنند هزاران نفر را به خاک و خون میکشند و به شهادت میرسانند و عده ای از علماء را زندانی و تبعید میکنند و این از خون شهدا و مجاهدت های آنها است که امروز زنان ما و دختران ما اهل عفاف وحجاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فیض الاسلام عنوان کرد:به راستی که جا دارد نام شهدای گوهرشاد را، به نام شهدای مدافع حجاب و عفاف بنامیم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن